سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

به گزارشی از سایت Indiegogo، استارتاپ برکلی محصول جدید خود را که عینک هوشمند است با نام ORBI Prime رونمایی کرد. این عینک اولین عینک هوشمند مجهز به دوربین پانوراما است. این گجت شما را قادر خواهد ساخت تا تصاویر و ویدئوهای خود را به صورت 260 درجه ثبت و آنها را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.
در ORBI Prime 4 دوربین با رزولوشن 1080p  تعبیه شده که دو دوربین در نمای روبرو و دو دوربین در طرفین قرار دارد. وضوح تصویر نهایی 4K است. البته در دوربین ها برای فیلم برداری یک سیستم تثبیت کننده ویدئو نیز وجود دارد که میزان لرزش در قاب تصویر را به حداقل می رساند.
ORBI Prime با استفاده از یک باتری جانبی کار می کند و میزان شارژ باتری برای یک و نیم ساعت تصویربرداری کافی می باشد. عینک دارای یک ماژول Wi-Fi می باشد که می توان بلافاصله پس از ضبط تصاویر آن ها درا در شبکه اجتماعی آپلود کرد. بدنه عینک از پلی کربنات ساخته شده و کاملا در برابر آب مقاوم است. همچنین دارای گواهینامه IP64 ضد آب نی می باشد.
لنز ها در این عینک پلاریزه شده هستند. توسعه دهندگان این عینک ادعا می کنند کار با این وسیله بسیار آسان است. در پک این عینک بند های ویژه ای برای محافظت از عینک در برابر سقوط نیز قرار داده شده است.
با پیش خرید این محصول می توانید برای دریافت این عینک تنها 199 دلار پرداخت کنید. البته موعد تحویل اولین سری از این عینک در آگوست 2017 خواهد بود. طبق اعلام توسعه دهندگان در زمان عرضه محصول قیمت آن 650 دلار خواهد بود. میزان هزینه راه اندازی این استارتاپ تنها 75 هزار دلار عنوان شده بود، اما گویی تعداد علاقه مندان به این محصول فراتر از تصور توسعه دهندگان بوده و سه روز مانده به پایان کمپین، 250 هزار دلار برای این استارتاپ جمع آوری شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه