پوشیدنی
رضا رزمی۱۵:۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۳ تير

بنظر می رسد شرکت هواوی در وارد شدن به بازار ساعت های هوشمند کمی عجله داشته باشد. هنوز ساعت هوشمند Huawei Watch در بازار عرضه نشده، اما هواوی حالا ساعت هوشمند جدیدی را تحت عنوان Honor Band Zero معرفی نموده است.
هنوز اطلاعات خاصی از این ساعت مچی هوشمند منتشر نشده اما از روی تصاویر میتوان به یک سری نکات پی برد.
1) احتمالاً ساعت از صفحه ای گرد بهره خواهد برد که البته این روزها توسط بسیاری از تولیدکنندگان ساعت های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. Moto 360 نخستین ساعت هوشمندی بود که از صفحه نمایش گرد و دایره ای برخوردار بود. باتوجه به ضخامت کم ساعت، بنظر نمی رسد هواوی از یک دکمه فیزیکی در کناره های ساعت استفاده کند، هر چند این احتمال وجود دارد که یک دکمه در قسمت زیرین ساعت بکار گرفته شود.
2) ساعت جدید هواوی از یک بند لاستیکی استاندارد طرح دار بهره می برد. برخلاف ساعت هوشمند ال جی Watch Urbane LTE که از بندی مستحکم با مکانیزم تنظیم نه چندان معمولی بهره می برد، بنظر می رسد هواوی قصد دارد یک ساعت هوشمند کاملاً عادی، حداقل از لحاظ ظاهری را روانه بازار کند.
این شرکت اخیراً دستبندهای هوشمند Color Band را نیز عرضه کرده، که البته بیشتر هم رده سایر دستبندهای تناسب اندام موجود در بازار قرار می گیرد. بنظر می رسد ساعت جدید هواوی تفاوت های اساسی با Huawei Watch داشته باشد و در واقع جایی بین دستبند هوشمند و هواوی واچ قرار بگیرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Huawei Watch در برابر Moto 360