گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

به گزارشی از منبع خبری Digital Trends، کمپانی Olixar به تازگی قاب جدیدی را برای گوشی های iPhone 7 و 7 Plus طراحی کرده است که در قسمت پشتی آن یک Spinner قرار می گیرد. بر اساس این گزارش، جنس این قاب محافظ ار پلاستیک می باشد و با طرح تارعنکبوتی رنگ آمیزی شده است.
در قسمت پشتی این قاب شیاری خاص طراحی شده که می توان Spinner را در آن قسمت قرار داد. کاربر می تواند هر لحظه که بخواهد از این گجت استفاده کند و یا آن را از قاب جدا کند تا به واسطه ی آن ضخامت گوشی بیشتر نشود. در شرح کاربرد های این محصول گفته می شود که وجود Spinner بر روی این قاب کاربردهای مفیدی برای کاربر داشته باشد. برای مثال هنگامی که کاربر در شرایط پراسترس قرار دارد، یا دچار از دست دادن تمرکز در هنگام کار طولانی و همچنین در صف انتظار برای شارژ گوشی هوشمند و یا موارد دیگر است، از این گجت استفاده می کند. قیمت این قاب منحصر به فرد 24 یورو اعلام شده است.
Fidget Spinner گجتی ضد استرس است که توسط مخترع آمریکایی Katherine Hettinger طراحی و ساخته شده است. این گجت برای اولین بار در سال 1993 طراحی اما در سال جاری محبوبیت بالایی در میان کاربران کسب کرده است. مخترع Fidget Spinner معتقد است که محصول او تا حد زیادی می تواند به افراد مبتلا به استرس و یا مشکلات تمرکز حواس کمک کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه