موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

چند روز پیش ارائه رسمی محصولات جدید Aquos mini وAquos P1  تولید کننده ژاپنی شارپ برگزار شد. این گوشی های هوشمند به دوربین های مدرن و پیشرفته مجهز شدند، محافظ مستحکم و کیفیت بالای صفحه نمایش از ویژگی های متمایز این گوشی ها است.
گجت Aquos P1 دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی و (  پیکسل IGZO (1920x1080 و پردازشگر Qualcomm Snapdragon 820 مجهز شده است، باتری آن 3000 میلی آمپر ساعت و دارای  3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی،   و همچنین با دوربین اصلی پیشرفته 22.6 مگاپیکسلی و فوکوس اتوماتیک و تثبیت نوری تصویر می باشد.
قاب گوشی علاوه بر محافظت آن را در مقابل نفوذ رطوبت و گرد و غبار به دستگاه نیز محافظت می کند. دستگاه دارای اثر انگشت
نیز می باشد و گفته می شود تا چند روز آینده به بازار موبایل تایوان عرضه خواهد شد.
شارپ مینی  SH-M03 برای طرفداران گوشی های هوشمند جمع و جور کاملا مناسب است. مدل جدید به صفحه نمایش4.7 اینچ مجهز شده است، گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 2810 میلی آمپری  دارد.
سازندگان از ریز پردازنده اسنپ دراگون 808 در آن استفاده کرده اند و به یک پردازنده گرافیکی Adreno 418 با شتاب دهنده گرافیکی مجهز شده است. دوربین اصلی گوشی های هوشمند جمع و جور اما کیفیتی نسبتا ضعیف تر 13.1 مگاپیکسلی با فلش LED است. دوربین جلویی آن نیز 5 مگاپیکسل است.
تیم توسعه ژاپنی ترجیح داده اند برای این محصولات از سیستم عامل آندروید 6.0 مارشملو استفاده کنند . قیمت آن معادل با حدود 435 دلار است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

SK Telecom, Ericsson و Qualcomm در تلاش برای ایجاد شبکه‌ی مشترک 5G