موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

کمپانی Caviar به تازگی گوشی هوشمند لوکسی را با طراحی بازی پوکمون گو ارائه کرده است. این کمپانی نسخه خود را با نام iPhone 6S Pokemon GO Edition عرضه کرده است، که از اجزا تشکیل دهنده گران قیمت ساخته شده است.
خاویار یکی از کمپانی های معروف و سازنده گوشی های لوکس برای افراد مشهور است. پیش تر در همین سایت خبری خواندیم که این کمپانی به تازگی برای رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین نیز گوشی آیفون 6s  را با تصویر چهره وی و با کیفیت بسیار بالا تولید کرده است اما گویا این کمپانی تصمیم گرفته تا سود بیشتری از مهارت خود بدست آورد و آن هم غنیمت شمردن فرصت جدید و بازی محبوب پوکمون گو است! البته در حاشیه اخبار نیز شنیدیم که نخست وزیر روسیه دیمیتری مدودف نیز علاقه وافری به این بازی دارد .

گوشی منحصر به فرد

این گوشی بدنه ای از جنس تیتانیوم دارد و توپ معروف این بازی به نام پوکی بال از جنس طلا می باشد.این گوشی دارای جعبه چوبی لوکس که درون آن از مخمل سیاه و سفید پوشیده شده قرار دارد.
کاربران با خرید این گوشی بسته ای نیز به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد که مبلغی در حدود 100 دلار درون آن می باشد تا از خرید در بازی لذت ببرند.

هزینه

این گوشی در حال حاضر تنها در روسیه به فروش خواهد رسید و برای سفارش مدل آیفون 6S نسخه 64GB، 2735 دلار و مدل 128GB 2890 دلار می باشد. گفته می شود تنها 77 نسخه از این گوشی تولید خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل