سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

توسعه دهنده ی کانادایی بازی های کامپیوتری Borealys Games، گزارش داد بازی اکشن-ماجراجویانه ی Mages of Mystralia در تاریخ 18 می برای علاقه مندان به این بازی ارائه خواهد شد. این بازی در ابتدای امر قرار است برای نسخه ی PC عرضه شود و هنوز تاریخ دقیقی در مورد ارائه ی آن برای کنسول های Xbox One و PS4 مشخص نشده است.
لازم است اشاره کنیم بازی Mages of Mystralia یک بازی تک کاربر و در سبک ماجراجویی در جهان فانتزی با 12 نقشه است که گیمر در این مکان ها با حوادثی روبرو خواهد شد. شخصیت اصلی این بازی دختری Zia است که از توانایی سحر و جادو برخوردار است و می تواند با کمک 20 طلسم در بازی نیروی بیشتری را به دست بیاورد. گیمرها می توانند در طول این بازی طلسم ها را پیدا کنند که تعداد جادوی آنها را افزایش دهد. بازیکن می تواند با اضافه شدن این طلسم ها و ترکیب آنها با یکدیگر نیروی خود را افزایش دهد و جادوی جدیدی را ایجاد نماید.
علاوه بر این Borealys Games به گیمر ها وعده داد، تعداد 10 شخصیت مختلف در این بازی وجود داشته باشد. همچنین این بازی درحدود 10 ساعت گیم پلی خواهد بود. لوئیس فلیکس کوشن مدیر این استودیو کانادایی می گوید: تمام تلاش ما از ابتدا برای خلق بازی متفاوت از بازی های دیگر بود و سعی داشتیم کاربر خلاقیت خود را در بازی نشان دهد و با کمک هوش خود روند بازی را در پیش گیرد. وی همچنین اشاره کرد پیروزی گیمرها به قدرت شخصیت های بازی ارتباطی ندارد، بلکه به تفکر خلاق گیمر بستگی خواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه