کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ آذر

رویترز گزارش می‌کند این شرکت نروژی که به خاطر مرورگر وب خود شناخته شده است، برند خود را به Otello Corporation تغییر می‌دهد. این شرکت می‌گوید تمایل به تغییر نگارش گزارش سهام خود در بورس اسلو دارد. این حرکت شاید به این دلیل است که Opera Software ASA یا همان Otello Corporation قصد دارد خود را از کسب و کار مرورگرش مجزا سازد، چرا که Opera در سال 2016 این بخش از تجارت خود را به گروهی از سرمایه‌گذاران چینی فروخت.
در جولای 2016، صندوق سهام خصوصی Golden Brick Capital که شامل Oihoo 360، از بزرگترین توسعه‌دهندگان چینی مرورگر و آنتی ویروس است، بخش مصرف‌کننده‌ی Opera را با قیمت 600 میلیون دلار خرید. این معامله در نوامبر سال جاری نهایی شد.
با تغییر نام به Otello Corporation، شرکت Opera Software ASA قادر است تا از گذشته‌ی خود جدا شود. Lars Boilesen، مدیر عامل Opera Software ASA در گفتگو با TNW توضیح داد که تغییر نام یک الزام قانونی برای این شرکت است، چراکه کنسرسیوم چینی علاوه بر مرورگرهای دسکتاپ و موبایل Opera، حقوق مربوط به نام تجاری Opera را هم خریداری کرده است. وی ادامه داد، مرورگر Opera به خوبی کار می‌کند و با همان نام قبلی خود به فعالیت ادامه می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه