تکنولوژی
الناز فرجی۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ آذر

 جهت حفاظت از لنز های با ارزش شما استفاده می کنند:
سیگما گروهی از فیلترهای لنزی را رونمایی کرده است که از گونه جدیدی عدسی بلوری جهت رسیدن به حفاظت بیشتر استفاده می کنند، در حالی که این لنز ها از مدل های قبلی سبک تر و نازک تر هستند.
فیلتر های محافظ سرامیکی WR از عدسی سرامیکی شفاف که به مواد ضد آب آغشته شده است جهت ایمن نگه داشتن لنز های دوربین های با ارزش شما استفاده می کند، این در حالی است که کیفیت تصویر راحفظ می نمایند.
عدسی سرامیکی شفاف، توسط شرکت تولیدکننده عدسی Ohara عرضه شده است. جهت تولید این فیلترها، عملیِات حرارتی خاصی برای پراکندن همگن بلورهای میکروسکوپی اسپینل ها (اکسید آلومنیوم آهن) در میان عدسی، صورت می گیرد. که این کار به عدسی مقاومت پایداری می دهد، که آن را در مقابل ترک برداشتن به دلیل وجود خراش های کوچک یا لب پریدگی ها ، مقاوم می کند، و انتقال (تصویر) بسیار عالی و سطح بالایی را فراهم می نماید، بدان معنا که عدسی برای استفاده به عنوان عدسی چشمی (اپتیکال)، نیز مناسب است.


سیگما میگوید با تولید این فیلتر با استفاده از شیشه جدید,طیف محافظت سرامیکی WR آن نسبت به فیلتر های محافظتی معمولی ,ده برابر قوی تر است,و نسبت به فیلتر های ساخته شده با شیشه های سخت شیمیایی با ضخامت مشابه نیز سه برابر قوی تر است.همچنین گفته شده که فیلتر های جدید ,50 در صد نازک تر و 30 درصد سبکتر از تولیدات قبلی این شرکت هستند.
فیلتر های سرامیکی محافظ WR – که در طیف وسیعی از سایز ههای متداول فیلتر ها از 67 میلی متر تا 105 میلی متر تولید شده است- از یک پوشش ضد آب نیز بهره مند است.که در واقع این محافظت هم در مقابل آب و هم در مقابل روغن است,بنابراین اثر انگشت به راحتی پاک خواهد شد.همچنین برای به حداقل سازی اشعه نور و سایه سازی ,تنها 0.24 درصد نور مرئی را نمایش میدهد.
هنوز صحبتی در مورد زمان در دسترس بودن این فیلترها و قیمت آن به میان نیامده است.

برچسب هاGlassSigma
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل اشتباهات خود در عینک جدید Glass را اصلاح می کند