اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين

اینستاگرم قدم بعدی برای تبدیل شدن به کسب و کاری تجاری با امکانات کامل را برداشت، و اعلام کرد قابلیت پرداخت را به اپ‌های موبایلی‌اش اضافه می‌کند. با این ویژگی، کاربر می‌تواند اطلاعات پرداخت را با اینستاگرم ذخیره کند و قادر به خرید سریع‌تر می‌شود. در عوض، اینستاگرم هزینه‌ی فروش را به خرده‌فروشان می‌دهد. بیش از ۲۰ نشان تجاری از جمله H&M ،Dior ،Adidas ،Zara و Nike برای شروع از این قابلیت استفاده می‌کنند.
آیتم‌های واجد شرایط برای پرداخت درون برنامه هم اکنون دارای یک دکمه‌ی آبی رنگ بزرگ "Checkout on Instagram" هستند که در زیر آن‌ها قرار دارد. بر روی دکمه ضربه بزنید، از شما خواسته می‌شود آدرس ایمیلی را وارد کنید، و پس از آن فروشنده می‌تواند سفارش شما را تکمیل کند. در مرحله‌ی بعد، کاربر اطلاعات تحویل و روش پرداخت را وارد می‌کند و پس از بررسی جزئیات، می‌تواند سفارش خود را بدهد.
پیش از این، کامل کردن خرید بر روی اینستاگرم نیاز به استفاده از قابلیت Web Preview بر روی سایت خرده فروش داشت، در این مرحله کاربران احتمال انصراف بیشتری را از سبد خریدشان داشتند.
اینستاگرم امیدوار است اجازه دادن افراد برای کامل کردن خریدهاشان در داخل برنامه، آن‌ها را تشویق به خرید بیشتر کند – و کسب و کار جدید بزرگی را برای شرکت مالکش، فیسبوک، به ارمغان بیاورد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه