موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

در سال جاری کمپانی ژاپنی Sony دو گوشی هوشمند Sony Xperia XZ1 و Sony Xperia XZ1 Сontact را به بازار عرضه خواهد کرد و هم اکنون اخباری در مورد قیمت این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است. بر این اساس گفته می‌شود یکی از این دو محصول به پردازنده ی جدید مجهز شده است.
با انتشار اخباری در مورد هزینه های این دو محصول به نظر می‌رسد Sony Xperia XZ1 و XZ1 Compact در آینده ای نزدیک به علاقه مندان عرضه شود. البته منابع خبری علاوه بر قیمت، طیف رنگی این محصول را نیز افشا کرده اند. یکی از خرده فروشی‌های آنلاین لهستانی در این مورد نوشته است، گوشی جدید Sony Xperia XZ1، به قیمت 834 یورو به فروش خواهد رسید و در فروشگاه ها نیز با قیمت 859 یورو عرضه خواهد‌ شد، در حالی که محصول Sony Xperia XZ1، قیمتی 737 یورویی خواهد داشت.
علاوه بر این، ژاپنی ها تصمیم گرفته اند تا با طیف رنگی این محصول، کاربران خود را شگفت زده کنند. گویا قرار است کاربران شاهد تنوع رنگی در طیف های صورتی، سرمه ای، سیاه و نقره ای باشند. یکی از ویژگی های اصلی این دو دستگاه سیستم عامل Android 8.0 با عملکرد سریع خواهد بود. بر اساس آخرین اطلاعات، عملکرد این محصول در حال انجام مراحل تست نهایی می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه