گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

کمپانی چینی DJI به تازگی بزرگترین مشتری خود را از دست داده است. نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا استفاده از تجهیزات الکترونیکی این شرکت را به دلیل آسیب پذیری بالا در مواجهه با حملات سایبری لغو کرده است.
بر اساس این گزارش، به دلیل مشکلاتی در سیستم امنیتی پهپاد های نظامی، استفاده از تمامی قطعات کمپانی DJI و تمامی قرارداد های موجود به حالت تعلیق درخواهد آمد. پس از گزارش تحلیلگران در وزارت جنگ آمریکا در مورد وجود مشکلاتی در استفاده از این تجهیزات، پنتاگون به اتخاذ تصمیمات جدی متوسل شده است.
به گفته ی مقام ارشد این وزارت، ارتش آمریکا اعلام کرد این چنین مشکلاتی توسط این مجموعه پذیرفته نیست و ما در مورد مشکلاتی در قطعات لوازم خانگی صحبت نمی کنیم. در حال حاضر کوچکترین مشکل در قطعات نظامی خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت و تاکنون آمار بالایی از مشکلات در این محصول گزارش شده است. بر این اساس به تمامی پایگاه های نظامی آمریکا ابلاغ شده تا اطلاع ثانویه تمامی نرم افزارهای مربوط به این برنامه را متوقف نمایند و باتری های دستگاه را از آن ها جدا کنند. گفتنی است نمایندگان این کمپانی چینی هنوز بر تداوم قرارداد خود اصرار دارند و اعلام کرده اند تمامی عیوب این هواپیماهای بدون سرنشین برطرف خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه