تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

این روش ممکن است وارد Netflix و Ookla’s turf نیز بشود.
به مدت چهار سال Ookla به اهدای ترافیک آزمایش سرعت اینترنت پرداخت. اما اخیرا Netflix از یک گزینه ی بسیار ساده پرده برداری کرده است. در حال حاضر، گوگل در حال افزایش قوای خود از طریق آزمایش مخصوص به خود است که مستقیما از قسمت جستجو کار می کند. بازاریاب اینترنتی، دکتر پیتر میرز به ایجاد امکان "آزمایش سرعت اینترنت" پرداخت که مستقیما در قسمت نتایج جستجو نشان داده می شود و این دستور در کنار آن تعریف شده است "سرعت اینترنت خود را بررسی کنید" . اگر شما بر روی قسمت run speed test کلیک کنید، آزمایشگاه اندازه گیری گوگل، سرعت اینترنت شما را بررسی کرده و جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد که می تواند به مدیریت سیستم کمک کند.

به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش کردن ، سرعت اینترنت خود می باشد ( دستور= سرعت اینترنت خود را بررسی کنید)، که معمولا آن را به صورت زنده مشاهده نمی کنید.
pic.twitter.com/wjsPIlEbFv Dr.Pete Meyers (@dr_pete) June 27, 2016     
شما می توانید خودتان این دستور را امتحان کنید، اما به نظر نمی رسد که ویژگی برای اکثر کاربران در حالت زنده وجود داشته باشد. احتمالا نتیجه ی مشابهی از آزمایشگاه اندازه گیری گوگل و ابزار NDT دریافت می کنید. البته زمانی که ما به امتحان این وِیژگی پرداختیم، سرعت پایین تری را در مقایسه با Netflix یا Ookla به ما نشان داد.، که احتمالا به دلیل موقعیت مکانی سرور آزمایش کننده این اتفاق افتاده است. در حالی که به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش این ابزار می باشد، ممکن است واقعا آن را عرضه نکند، پس ما به دنبال دریافت اطلاعات بیشتری رفتیم.

گوگل در حقیقت در زمینه ی آزمایش سرعت اینترنت افراد، عقب مانده است، زیرا علاوه بر Ookla و Netflix ، رقیب آنها یعنی Bing نیز پیش از این به نشان دادن نتایج آزمایش سرعت اینترنت، مستقیما از بخش جستجو می پرداخته است. در صفحه ی سوالات رایج، گوگل توضیح می دهد که آزمایش آن ها حدود 30 ثانیه زمان می برد و حدود 9.4 MB داده در آمریکا را مصرف می کند. این آزمایشگاه اندازه گیری اولین بار در سال 2009 راه اندازی شد که بر اساس گفته های بنیانگذار و پیشگام اینترنت، وین کرف، هدف آن "حفظ اینترنت به عنوان یک پلتفرم باز برای انتخاب مصرف کنندگان و نوآوری بوده است."

برچسب هاgoogleinternet speed
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نقشه گوگل(Google Maps)، اکنون اطلاعات حمل و نقل عمومی در زمان واقعی را در سانفرانسیسکو، شیکاگو، انگلستان و.. نشان میدهد