گوناگون
الناز فرجی۲:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ خرداد

در میان راه اندازی موزیک اپل و دسته ای از اطلاعات جدید دیگر از اپل مانند ios9 , watchos2  و swift2  ؛ چیزی برای من مانند راز ماند : لورن کرامار کیست؟
در نخسه نمایشی خود در برنامه موزیک اپل ؛ ادی کیو که در بین هنرمندان نیویورکی مستقر شده بود به او در بین میلیون ها نفر فرصت تبلیغات داد.
اما قبل از بی اعتبار شدنWWDC  هیچ کس به طور رسمی از کرامار چیزی نشنیده بود.بنابنراین ما چطور باید او را میشناختیم؟ البته برای بار اول نیز کاملا نا آشنا نیست.
. او هنرمند و یکی از بنیان گذاران یک مجله ی هنری بنام مگازین است. که از سوی هنرمند دهه ی 80 جولین اشنابل حمایت دریافت کرد. capital new york  در بخشی در 2012 ( در پروفایلی ) او را اینچنین توصیف میکند :
هنوز دقیقا یک هنرمند ساخته شده نیست. - تنها چند بار در عموم کار انجام داده است. نمایشگاه غیر دانشگاهیش اش به سال 2010 بروکنیال ، به عنوان یک هنرگزینه ای محدود میشود. که ستی از قاشق های نقره را به عنوان بخشی از طرح مجموعه ای سوار کرد.


2. او یک خواننده ی کاباره بود که علاقه به باز خوانی کارهای سلن دیون داشت.
بنابر مصاحبه ای در سال 2008 که او اعتراف کرد آهنگ های کانادایی و آهنگ های بی جیز میخوانده . انتخاب های او کنایه ای نبودند : امکان ندارد. من آدم شوخ طبعی هستم و این حس در آهنگ هایی که میخوانم هم میآید ولی نمیتوانم بگویم که این کار کنایه ای است.
3. در همان مصاحبه او در حالیکه یک کت خز پوشیده است تصور شد...
و او گفت که عاشق پوشیدنش  بوده . که به احتمال زیاد برای مخاطبانی که اپل توجهشان را به او جلب کرد خوشایند نخواهد بود . او میگوید : خیاطی است که با چرم و پوست های دیگر کار میکند. نامش رافائل است و اسم فروشگاهش راسلن. در خیابان 30 و خیابان فرعی هفتم. کیفیت پوست های او و توانایی هایش به عنوان یک خیاط بسیار تحسین برانگیز است. آیا من از کشتن حیوانات برای تهیه ی لباس بیزارم ؟ البته که نه !
4. او در توئیتر است ولی فقط...
وقتی عضویتش رسمی شد . بعد از چند دقیقه . مفتخرم از زندگیم e  و دزدکی آغاز کردنم در WWDC  بگویم آهنگ جدیدیم در راه است. #loren #lorenkramar  . 8 ژوئن 2015 .
به نظر میرسد که لورن واقعی باشد اما وقتی با او حرف میزینیم نمیتوانیم کاملا مطمئن باشیم.
5. او با چند آدم معروف در ارتباط است که ممکن است از طریق آنها به اپل راه یافته باشد.
همان پروفایل capital new york  میگوید که او بچگی خیلی خوبی داشته . کرامار پسر فرد متشخصی است. در سن فرنداندو ولی بزرگ شد و در کمپبل هال حاضر شد. محلی پیشرفته برای بچه های هالیوود. او در مقابل الیزابت السن در موزیکالی به نام دو جنتلمن از ورونا بازی کرد و دهتر تونی دانزا ، کیتی را به مهمانی رسمی زمستانه برد. همینطور گفته میشود که او در حالی که لباس راحتی از سال مربوط به سال 1930 از melet mercantile  ، یک سالن نمایش در سوهو پوشیده بود, در همین لباس مصاحبه کننده را دید. و یک زمانی میخواست تولید کننده ی موزیک باشد.
6. او همچنین چند کاور (بازخوانی ) عالی دیگر انجام داد :
او بازخوانی شگفت انگیزی از آهنگ "paint it black "  به زبان اسپانیایی خواند. و یکی از اعضای BHQF که خواست ناشناس باقی بماند " او صحنه را برای خودش کرده بود. و آن زمان اولین باری بود که ما فهمیدیم که او این استعداد را در خود دارد "
7. او مجرد است . آهنگ "زندگی من " در اسپاتیفای...
یا آی تونز نیست. آیا این آهنگ یک آهنگ مورد علاقه در آیتونز خواهد شد؟ احتمالا صحفه ی مای اسپیس او نیز مانند شهر ارواح است.  فقط یکبار کسی آمد و چیزی گفت که آنهم شاید خود کرامار بوده باشد.  " به @thelorenkramar بایت آهنگ جدیدش "زندگی من " افتخار میکنم. ما آهنگ رسمی را به زودی پخش میکنیم. از اپل ممنونم.
- جو وینبرگر8 ژوئن 2015 .
که نشان میدهد باید کاری درباره ی این آهنگ بکند ولی فعلا باید پیام ها را جواب دهد.

8. و وینبرگر قضیه را جالب میکند. چون جو در interscope یک A & R  بود....
جاییکه رویس جدید موزیک اپل جیمی یووین ، بسیار برجسته بود. وینبرگر اعتبار کشف هنرمند هایی مانند کین وست، 50 سنت و سولجا بوی و همچنین چند از نمایش های جدید امینم را از آن خود میداند. اگر صاحب آن صفحه ی توییتر خود جو باشد ، ما ان رابطی را که کرامار را از یک هنرمند ناشناس بودن وارد اپل کرد پیدا کرده ایم.
من هنوز در حال جستجو هستم و اطلاعات جدید را به محض دریافت آپدیت میکنم. اگر در مورد بورن کرامار بیشتر میدانید در بخش کامنتها با ما در میان بگذارید.

برچسب هاAppleLoren Kramar
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید