تکنولوژی
مریم طاهری۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

این روزها لپ تاپ های بسیار جدیدی هستند که به تازگی معرفی شده و به کاربران این امکان را می دهد تا از بین آن‌ها  انتخاب کنند. طی چند سال اخیر شرکت لنوو به خوبی موفق شده در زمینه تولیدات کامپیوتری موفق باشد. لنوو با حضور در نمایشگاه MWC 2017، در کنار سایر محصولات خود از دو لپ تاپ جدید نیز رونمایی کردند. دو لپ تاپ لنوو یوگا 720 (Lenovo Yoga 720) و لنوو یوگا 520 (Lenovo Yoga 520) محصولات جدیدی  از این شرکت سازنده هستند که به معرفی  آن‌ها خواهیم پرداخت.
هر دو لپ تاپ لنوو یوگا 720 و 520 از مشخصات فنی نسبتا مشابهی برخوردارند، اما مدل 720 با گزینه‌های سخت افزاری بیشتری وارد بازار می‌شود تا اگر از کاربران حرفه‌ای لپ تاپ ها هستید شانس خریداری یک کامپیوتر قدرتمند را داشته و در صورتی که قصد خرید یک لپ تاپ مقرون به صرفه را داشته باشید، لنوو یوگا 520 بهترین گزینه‌ی پیش روی شما باشد.
هر دو لپ تاپ جدید شرکت لنوو از پردازنده Intel Core i7 پشتیبانی می ‌کنند، اما همانطور که گفته شد مدل لنوو یوگا 720 از قدرت بیشتر با دو مدل 15 اینچی و مجهز به کارت گرافیک NVidia GeForce GTX 1050 عرضه خواهد شد. نمایشگر این لپ تاپ نیز تا 4K  را پشتیبانی خواهد کرد که می ‌تواند تصاویری جذاب را برای شما به ارمغان آورد.
خوشبختانه باید بگوییم که شما می‌توانید با برگرداندن کیبورد این دو لپ تاپ به طرف پشتی، از نمایشگر لمسی آن‌ها همانند یک تبلت استفاده کرده و از یک قلم هوشمند برای انجام امور مختلف استفاده کنید. در اینجا همچنین یک اسکنر اثر انگشت برای افزایش امنیت نیز وجود خواهد داشت.
قیمت لنوو یوگا 720 / 520 : مدل 13 اینچی HD لنوو یوگا 720 با قیمت  860  دلار و مدل 15 اینچی آن نیز با قیمت پایه 1100  دلار و از ماه آوریل به فروش خواهند رسید. در آن سمت مدل مقرون به صرفه‌ تر لنوو یوگا 520 نیز با قیمتی حدود 600  یورو و از ماه جولای وارد بازار اروپا می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه