گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

به گزارش وب‌سایت theverge شبکه اجتماعی سازمانی لینکدین برای تمامی افرادی که از طریق این پلتفرم در جست‌وجوی یافتن شغل هستند با ارسال پست الکترونیکی توضیح داد به دنبال شیوع ویروس کرونا، از این پس تمامی مصاحبه‌های کاری به صورت مجازی انجام می‌شود یا در غیر این صورت مصاحبه کاری به تاریخ نامشخص آتی انتقال می‌یابد.
در این ایمیل گفته شد:‌ «با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و با توجه به اینکه سلامت مردم مهم‌ترین اولویت شبکه اجتماعی لینکدین محسوب می‌شود، در حال حاضر برای همه‌ی نامزدهای مشاغل که قرار است برای مصاحبه‌های کاری در محل حضور یابند این امکان داده می‌شود تا مصاحبه خود را به صورت کامل از طریق کنفرانس ویدیویی مبتنی بر ابزار BlueJeans انجام دهند یا بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته آن را غیرفعال کرده و به زمان دیگری موکول کنند.»
در این پست الکترونیکی همچنین اعلام کرد: «هیچ یک از گزینه‌های مذکور مشکلی را برای نامزدی شما در شغل مورد نظر ایجاد نمی‌کند».
لازم به ذکر است گوگل نیز در تاریخ چهارم مارس پست الکترونیکی مشابهی را ارسال کرد و توضیح داد تمامی مصاحبه‌های کاری در سراسر جهان را به صورت مجازی انجام می‌دهد. هفته گذشته نیز فیسبوک اعلام کرد که در نظر دارد بخش اعظم مصاحبه‌های کاری برای استخدام نیروی جدید را لغو کند. شرکت آمازون نیز هفته گذشته مصاحبه‌های شغلی را مبتنی بر سایت اینترنتی خود انجام داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه