گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱ شهريور

هفته‌ی جاری، هفته‌ای سخت برای ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا بود: تحقیقات فدرال، ادعاهای قاچاق مواد مخدر، و مصاحبه با بزرگ‌ترین روزنامه‌ی جهان. ایلان ماسک که امیدوار است بتواند خودروی الکتریکی ارزان قیمتی را راهی بازار کند، یک هفته پس از اعلام خصوصی‌سازی تسلا و در تاریخ ۱۵ام آگوست در مصاحبه با Marques Brownlee که به MKBHD شهرت دارد، درباره‌ی برنامه‌های خودروسازی خود صحبت کرد.
با شروع مصاحبه‌ی ۱۷ دقیقه‌ای، ماسک گفت امیدوار بود تا تولید تسلا را افزایش دهد و هزینه‌های طراحی و تکنولوژی‌اش را به اندازه‌ای کافی برای ارائه‌ی انبوه ماشین برقی در بازار احتمالا با قیمتی کمتر از ۲۵ هزار دلار کاهش دهد. وی گفت: این چیزی است که ما می‌توانیم انجام دهیم. اگر ما سخت کار کنیم، فکر می‌کنم احتمالا در طول سه سال آینده بتوانیم به این هدف برسیم.
قابل توجه است که فروش ماشین برقی مقرون به صرفه به عنوان هدف نهایی تسلا در تمام این مدت بوده است. در حال حاضر، تسلا در حال تولید و فروش Model 3 دو دیفرانسیلی، کارا، و برای مسافت‌های طولانی سفر است. تسلا پایان سال ۲۰۱۸ را برای شروع تولید نسخه‌ی اولیه‌ی، ۳۵ هزار دلاری هدف‌گذاری کرده است. ماسک گفته بود این شرکت نیاز به فروش مدل‌های گران‌تر برای بقای تسلا دارد.
در این مصاحبه، ماسک ابزار امیدواری کرد بهبود تولید را به جایی برساند که تسلا قادر به تولید دو خودرو در یک زمان باشد. هم‌اکنون مدل Y، کامیون پیکاپ تسلا، کامیون Semi، و نسل بعدی Roadster در اولویت‌های بعدی شرکت هستند. این شرکت اخیرا تلاش کرده از طریق Model 3 کسب درآمد کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه