پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ ارديبهشت

این نرم افزار توسط یک نوروفیزیولوژیست آمریکایی با کمک نیروی دریایی آمریکا به هدف تعیین فعالییت های مغزی برای یادگیری زبان ساخته شده است.
دانشمندان می گویند، در این تصاویر شما می توانید 60 درصد واریانس فعالییت های مغزی در توانایی های زبان را مشاهده نمایید 40 درصد دیگر مربوط به فاکتور های دیگر است برای مثال انگیزه یادگیری
چند زبانه یا نه
چانتل پرات از دانشگاه واشنگتن در سیاتل (آمریکا) به همراه همکاران خود الگوهای فعالیت مغزی داوطلبانی که به تازگی شروع به یادگیری زبان فرانسه نموده اند را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند آنها فعالیت های مغزی این دانش آموزان را در زمان استراحت و در طول یادگیری درس با استفاده از نرم افزارهای تعاملی بررسی کرده اند.
این سیستم برای یادگیری اصول اولیه زبان حای خارجی ملوانان و تفنگ داران دریایی (در عرض 20 ساعت آموزش) اختراع شده است.این افراد نیازمند یادگیری زبان برای برقراری ارتباط در سطوح مختلف با نمایندگان کشور های دیگر هستند.
با مقایسه الگوی فعالیت مغزی ملوانان با افرادی که قواعد دستور زبان، حفظ کلمات جدید مشخص شد، ملوانانی که تحت آزمایش بوده اند پیشرفت قابل توجهی نسبت به گروه دوم داشته اند .این نشان می دهد، که قسمتی در مغز این افراد ویژگی های جدید دریافت کرده است.
این برنامه به ایجاد فعالیت بیشتر در قسمت بتا در قشر جداری تمپورال، در نیمکره راست مغز کمک می کند و باعث می شود فرد به راحتی  یک زبان خارجی را فرا گیرد.
دانشمندان می گویند که با این کار یک الگوی خاص از فعالیت های مغز القا می شود نه اینکه جمله ها و دیالوگ انتقال یابد . البته برای افرادی که انگیزه و پشتکار برای یادگیری کمتر است، فرا گرفتن زبان دشوار تر خواهد بود.
کارشناسان این برنامه را الگویی مناسب برای بهینه سازی توانایی زبانی در مغز می دانند زیرا روند مطلوبی در آموزش افراد داشته است.

برچسب هاBrainactivitylearning
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تولید آسان مینی مغزها و کمک گرفتن از آنها در تحقیقات پزشکی