گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، هواوی به تازگی با رونمایی رسمی از مانیتور 34 اینچی MateView GT محصولی چشمگیر و رده‌بالا را به کاربران عرضه کرده است. اما برگ برنده مانیتور هواوی MateView GT در بازار پررقابت کنونی چیست و چه امکانات متفاوتی برای ارائه به گیمرها دارد؟ طراحی بی‌بدیل طراحی مانیتور HUAWEI MateView GT از برند موفق Mate الهام گرفته شده است. این مانیتور بر خلاف سایر محصولات موجود در بازار، از یک زبان طراحی ساده اما شیک بهره می‌برد که به خوبی نمایانگر قابلیت‌های پیشرفته‌ی آن است.
مانیتور هواوی MateView GT همانند سایر محصولات برند Mate، از طراحی متقارن بهره می‌برد. همچنین یک حلقه نمادین در پشت دستگاه وجود دارد که ظاهر بسیار جذابی به این مانیتور می‌بخشد. طراحی پشت دستگاه نیز ساده بوده و خبری از طرح‌های شلوغ و پیچیده برندهای دیگر در آن یافت نمی‌شود؛ همین امر باعث زیبایی دوچندان مانیتور میت‌ویو GT شده است.
هواوی برای این مانیتور یک پایه خاص و کاربردی با امکان تنظیم ارتفاع، چرخش و حتی نصب روی دیوار را در نظر گرفته است. با این حال، درون پایه این مانیتور یک راز بزرگ نهفته است که در بخش بعدی با آن بیشتر آشنا می‌شویم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه