موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

به گزارش دیجی تایمز، کمپانی فاکسکان یکی از بزرگترین شرکای اپل، قرار است گوشی هوشمند خود را عرضه کند. طبق اخبار منتشر شده، این گوشی در وهله اول در بازار ژاپن به فروش خواهد رسید.
فاکسکان قصد دارد از نام تجاری خود برای محصولاتش استفاده کند. البته گفتنی است که این کمپانی تایوانی قبل تر نیز گوشی هوشمند خود را با نام InFocus وارد بازار ژاپن کرده ، اما محصول با استقبال چندانی مواجه نشد.
در مارس 2016، این کمپانی خط تولید کمپانی شارپ را به ارزش 3.5 میلیارد دلار خریداری کرد. کمپانی شارپ یکی از کمپانی های موفق در زمینه تولید گوشی های هوشمند بدون فریم با تراکم ۱۰۰۰ پیکسل بر اینچ است. البته ابتدا قیمت پیشنهادی فاکسکان برای خرید این کمپانی 6.4 میلیارد دلار بود که پس از لو رفتن میزان بدهی این کمپانی ، قیمت آن به 3.5 میلیارد دلار کاهش یافت.
البته گفته می شود، این گوشی با نام شارپ در بازار ژاپن عرضه می شود، اما دور از انتظار نیست که کمپانی فاکسکان لوگوتایپ خود را بر روی گوشی حک کند.
در این کمپانی بیش از یک میلیون کارگر با شرایط بسیار سخت کاری، کار می کنند. کمپانی دائما در حال اخراج کارگران است و حتی چندین بار نیز خودکشی های دسته جمعی برای تهدید رئیس این کمپانی صورت گرفته اما با توجه به شرایط بد اقتصادی در تایوان و وجود افراد بیکار در این کشور، موفق نشده اند تا مدیر این کمپانی را برای افزایش دستمزد خود راضی کنند.
هر روز میزان ربات های جایگزین در خطوط تولید افزایش می یابد. این در حالی است که میزان درآمد این کمپانی روز به روز بیشتر می شود، تا جایی که یکی از شرکت های تابعه FIH Mobile با کار بر روی گوشی های مایکروسافت، 350 میلیون دلار بدست آورد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه