تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

در حال حاضر برخی از کمپانی های ماشین سازی و تولید کنندگان صنعت خودرو، کمی نسبت به گسترش پروژه های آینده مخصوصا ماشین های پرنده محتاط هستند. اما در این میان کمپانی تویوتا با هزینه ای حدود 400 هزار دلار سعی در توسعه و طراحی این ماشین های منحصر به فرد دارد. متخصصین این کمپانی در بخش طراحی ماشین های آن، مشغول کار بر روی پروژه ی ماشین پرنده هستند.
متخصصین Toyota Motor، در تلاشند تا پروژه ی ماشین پرنده را به سرانجام برسانند و بر اساس زمانبندی مهندسین این پروژه، نمونه ی اولیه ی این ماشین تا پایان سال 2018 آماده شود. توسعه دهندگان قصد دارند تا از این محصول در جریان بازی های المپیک 2020 توکیو استفاده نمایند. به عبارت دیگر، تماشاچیان بازی های المپیک 2020 توکیو، با ماشین های پرنده مسیر های مورد نظرشان را می پیمایند.
بخاطر داریم، چندی پیش یکی از استارتاپ های آمریکایی خودروی پرنده ی Flyer، یک هواپیمای تمام الکتریکی را به نمایش گذاشت که لورنس لَری پیج، یکی از بنیانگذاران موتور جستجوی گوگل، تمام هزینه های تولید این ماشین پرنده را پرداخت کرده بود. همچنین کمپانی هواپیمایی Airbus نیز اعلام کرد، قصد دارد در سال جاری پروژه هایی را برای تولید ماشین های پرنده آغاز کند. Uber هم اعلام کرده، در حال برنامه ریزی برای استفاده از ماشین های پرنده در کسب و کار خود است.
به گزارشی از Nikkei، مدیر عامل کمپانی تویوتا در مصاحبه ی خود در این کنفرانس اعلام کرد: تویوتا برای خلق فناوری های جدید متعهد است و ما اعتقاد داریم، هیچ تکنولوژی تولید نخواهد شد مگر آن که برای ایجاد آن سرمایه گذاری صورت گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه