نرم افزار
سارا محمد علیئی۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

مایکروسافت روز گذشته، رسما از نسخه بروز رسانی شده SharePoint  پرده برداری کرد. مسئولین این شرکت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی و توسعه این برنامه در بازار، از ماه مه تا ژوئن سال جاری هستند.
  خبرگزاری بلومبرگ مجله تخصصی بازار سرمایه، درتاریخ 4 می منتشر کرد نسخه بروز رسانی SharePoint در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، سازندگان این برنامه گروهی چند ملیتی در مایکروسافت هستند که برای اولین بار این برنامه را در سال 2001 رونمایی کردند.
مایکروسافت شیرپوینت، یک بستر نرم افزاری تحت وب است که . اولین نسخه از شیرپوینت در سال 2001 منتشر شد. و آخرین نسخه از آن در سال 2013 وارد بازار شده است. نسخههای ابتدایی شیرپوینت بیشتر برای کاربردهایی نظیر مدیریت محتوا و مدیریت اسناد مورد استفاده قرار می گرفت. اما قابلیتهای قابل توجه متعددی به نسخه اخیر شیرپوینت اضافه شده است.
شیرپوینت بستر مناسبی برای راهکارهایی چون پورتال داخلی، مدیریت فایل ها و اسناد، تعاملات تیمی، شبکه های اجتماعی، اکسترانت، وب سایت ها، جستجوی سازمانی و هوش تجاری میباشد. علاوه بر این شیرپوینت قابلیت یکپارچه سازی سیستمها، یکپارچه سازی فرآیندها و اتوماسیون گردش کارها را فراهم میکند.


یکی از امکانات این برنامه  OneDriveاست که امکان ذخیره سازی cloud را برای کاربر فراهم می سازد. شایان ذکر است این گزینه قبلا به نام placeholders در دسترس کاربران بوده است.
مایکروسافت امیدوار است با ارتقای کیفیت این برنامه بر رقیبان خود از جمله کمپانی Dropbox  در زمینه هاستینگ پیشی بگیرد.
در حال حاضر، شرکت در حال راه اندازی و تست این برنامه است، و بر اساس برخی گزارش، این برنامه به زودی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دسترسی به شبکه داخلی شرکتِ خود بر روی گوشی هوشمندتان