موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۵ مرداد

تصمیم گرفته است بار دیگر شانسش برای ورود به بازار گوشی های هوشمند را با عرضه گوشی تاشو تحت برند سرفیس امتحان کند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، خبر عرضه Surface Duo به جای اطلاعیه های رسانه ای، در وبلاگ ویندوز منتشر شده است. احتمالا پیش بینی برخی شک و تردیدها باتوجه به عملکرد افتضاح مایکروسافت در بازار تلفن های همراه هوشمند موجب شده تا این وبلاگ خبر عرضه این گوشی را با لحن دفاعی شروع کند.
البته که سیستم عامل این گوشی اندروید است اما همانطور که انتظار می رود تاکید آن روی بهره وری بخصوص از طریق مجموعه نرم افزارهای آفیس 365 است.
درحالیکه Surface Duo یک گوشی تاشو است اما صفحه نمایش آن یک تکه نیست بلکه از یک جفت صفحه نمایش 5.6 اینچی برخوردار است که با یک لولای 360 درجه به هم متصل شده اند. 
این گوشی تاشوی مایکروسافت با قیمت 1399 دلار به بازار عرضه می شود و در ابتدا هم در بازار ایالات متحده به فروش خواهد رسید.
وبلاگی که این خبر گوشی مایکروسافت را منتشر کرده، نوشته است که Surface Duo برای کسانی طراحی شده که می خواهند با دستگاهی که در جیب شان دارند، کارهای بیشتری انجام دهند. تحقیقات داخلی صورت گرفته مایکروسافت نشان می دهد که سه نفر از هر چهار نفر از اینکه نمی توانند کارهای پیچیده تر خود را درحالیکه به کامپیوترشان دسترسی ندارد، انجام دهند، شکایت دارند. به همین دلیل هم گوشی های هوشمند با یک صفحه نمایش برای انجام چند کار همزمان طراحی نشده اند.
بهره وری بیشتر با موبایل از طریق دو صفحه نمایش، انعطاف بیشتر برای انجام کارهای بیشتر، تجربه کاربری بهتر با مایکروسافت 365 همزمان با اپلیکیشن های اندرویدی و طراحی اصیل سرفیس از ویژگی های متمایز این گوشی عنوان شده است.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه