نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۱ آذر

به نوشته‌ی همکاران سیستم، دو شرکت ادوبی و مایکروسافت با همکاری یکدیگر قصد افزایش سهم خود در بازار جهانی پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را دارند که البته حاکمیت این بازار از سال‌های گذشته در اختیار سلزفورس بوده است.
«اسکات هلفشتاین» مدیر مرکز سرمایه گذاری شرکت ProShares در این خصوص توضیح داد آنچه که سرمایه گذاران در زمینه همه گیری ویروس کرونا می‌بایست بدانند این است که روند بازار جهانی در حوزه خدمات رایانش ابری و چگونگی بهره‌گیری از تغییرات ETF ProShares می‌تواند در این زمینه اثرات قابل ملاحظه‌ای را برجا بگذارد.
او در این خصوص توضیح داد مایکروسافت در این حوزه نیروی عظیم و گسترده‌ای در اختیار دارد. مجموعه نرم افزاری آفیس شامل اپلیکیشن‌های کارآمدی از جمله ورد و اکسل و سیستم عامل ویندوز از جمله پلتفرم‌های مایکروسافت هستند که می‌توانند به این شرکت در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری کمک کنند. این شرکت همچنین ابزارها و برنامه‌های فراوان در حوزه خدمات ابری و بهره وری در اختیار دارد و به کمک آنها سهم خود را در بازار جهانی پتلفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری افزایش داده است.
در این میان نقش مایکروسافت و ادوبی می‌تواند در کنار یکدیگر بسیار مهم باشد. زیرا آنها از همکاری‌های ویژه‌ای خبر دادند که به صورت ویژه در حوزه ارتباط با مشتری متمرکز شده است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت ابزارهای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری برای این دو شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است و این دو شرکت با یکدیگر همکاری می‌کنند تا حاکمیت این بازار را در دست بگیرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه