اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۷ خرداد

به گزارش وال‌استریت ژورنال، Instagram در نظر دارد تا مدت‌ زمان پخش ویدیوهای این اپلیکیشن را به یک ساعت افزایش دهد. این امکان جدید فضای مناسبی را برای ارائه‌ی خلاقیت‌های کاربران ایجاد و Instagram را به شبکه‌ای رقیب YouTube تبدیل خواهد کرد.
قابلیت جدید روی «ویدیوهای عمودی» تمرکز خواهد کرد. از آنجا که استوری‌ها به‌ طور پیش‌فرض در حالت عمودی فیلم‌برداری می‌شوند، احتمال دارد که خصوصیت ویدیوهای یک‌ ساعته مربوط به بخش استوری‌ها باشد. البته در این گزارش اشاره‌ای به اینکه آیا این ویژگی فقط در این قسمت در دسترس خواهد بود یا در گزینه‌های دیگر نیز موجود است، نشده است.
 در حال حاضر زمان بارگذاری استوری‌ها در Instagram به ۱۵ ثانیه محدود و آپلود ویدیو در نوار اصلی تا ۶۰ ثانیه امکان‌پذیر است. تا پایان ماه نوامبر سال گذشته، این شبکه‌ی اجتماعی بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال را در بخش استوری به ثبت رسانده است. هم‌اکنون این شبکه دارای بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر است. این شرکت «در هفته‌های اخیر» جلسات و مشاوره‌هایی را با شرکای بالقوه (سازندگان محتوا و شرکت‌ها) برگزار کرد که در آن امکان ایجاد ویدیوهای طولانی مورد بحث قرار گرفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه