کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ آذر

BMW که برای سال جاری برنامه‌ی فروش 100 هزار خودروی برقی را تعیین کرده بود تاکنون موفق به انجام این هدف شده است. به گزارش رویترز، این خودروها شامل ماشین‌های کاملا برقی، همچنین کامیون‌های الکتریکی مانند پلاگین برقی Active Tourer 2-Series هستند.
نمونه‌های کاملا برقی آن شامل i3 که از سال 2013 عرضه شدند با وجود اینکه در سال جاری در ایالات متحده و اروپای غربی شاهد تقاضای قوی بود، نسبت به قبل تعداد فروش پایین‌تری داشت. BMW در سال گذشته تنها 60 هزار خودروی برقی به فروش رساند، بنابراین به رشد فروش 60 درصدی در سال 2017 دست یافت. BMW در گفتگو با رویترز آورد که انتظار رشد فروش EVهای خود را برای سال 2018 با نرخ دو رقمی دارد، اگر چه ممکن است سریع به این حد از افزایش نرسد.
این شرکت اوایل سال جاری، مشارکت با Solid Power، استارتاپ باتری را اعلام کرد که به تجاری‌سازی فناوری باتری حالت جامد آن کمک می‌کند که این برای استفاده در خودروهای مصرفی مناسب است. این فناوری به بهبود اموری چون امنیت، محدوده و طول عمر باتری در مقایسه با بسته‌های لیتیم-ین سنتی که امروزه استفاده می‌شود، می‌انجامد.
BMW همچنین تمایل به ارائه‌ی نمونه‌های بیشتری از خودروهای برقی تا سال 2025 را دارد و در حال کار بر روی یک سدان چهار در برای عرضه در سال 2021 است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه