ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۳ آبان

مديرعامل شركت مخابرات ايران با بيان اينكه از اول آذرماه سرويس تلفن يار به صورت ارایه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه ۲ تهران به صورت پایلوت راه اندازي مي شود افزود: اين سرويس با هدف ارايه تمام خدمات مخابراتي مورد نياز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرايي می‌شود.
به گزارش اداره كل ارتباطات و امور بين الملل شركت مخابرات ايران سيدمجيد صدري ضمن بیان این مطلب ،اعلام كرد: در طرح فوق مشتريان این منطقه با تماس با سامانه هاي 2020 يا 20117 از تمام خدمات مورد نياز در حوزه هاي تلفن ثابت و ديتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند مي شوند. بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت ، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد.
وي افزود: اين سرويس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه 2 تهران و پس از اجراي موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد.
صدري با بيان اينكه اين سرويس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می شود ، افزود: تعرفه خدمات نيز بر اساس مصوبات سازمان تنظيم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ مي شود.
وي با تشريح اهميت توجه حداکثری به مشتریان و ارايه بهترين خدمات در شرايط حال حاضر گفت: با راه اندازي اين سرويس جديد گام ديگري در تحقق و پيمودن مسير مشتري مداري و ارايه خدمات به مشتريان ، انجام مي شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه