گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۷ مرداد

یک قاضی ایالات متحده، انتونی لوندووسکی، مهندس پیشین گوگل را به دلیل سرقت اسرار تجاری گوگل درمورد ماشین های خودران پیش از اینکه او رئیس واحد رقیب فناوری های اوبر شود، محکوم کرد.
به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، قاضی این پرونده در سان فرانسیسکو گفته است که لوندووسکی که پیرو این دادخواست دعوی در ماه مارس مجرم شناخته شده است، پس از فروکش کردن پاندمی کووید 19 به زندان خواهد رفت.
این قاضی 75 ساله که به مدت حدودا پنج دهه در یک دعوی حقوقی در سیلیکون ولی شرکت داشته، درباره اینکه این حکم زندان کوتاه مدت او چراغ سبزی برای آینده درخشان مهندسانی خواهد بود که اسراسر تجاری را سرقت کنند، توضیح داده است که محکومیت لوندووسکی بزرگ ترین جرم اسرار تجاری است که تاکنون دیده ام.
او گفته است: پای میلیون ها دلار وسط است و وقتی این نوع مشوق های مالی وجود داشته باشد، آدم های خوب هم کارهای وحشتناکی انجام می دهند و این همان چیزی است که در اینجا اتفاق افتاده است.
درحالیکه دادستان ها به دنبال حكم 27 ماه زندان برای او بودند، او درخواست حصر یک ساله در خانه خود به دلیل ابتلا به پنومونی که در سال های اخیر به آن مبتلا شده و او را به دلیل شیوع ویروس کرونا در زندان مستعد مرگ خواهد کرد، داده است.
لوندووسکی بیش از 14 هزار پرونده گوگل شامل برنامه های توسعه و طراحی محصول را قبل از ترک گوگل که خودش مسوولیت راهبری واحد ماشین های خودران را داشت و در هنگام مذاکره با اوبر و پذیرش مسوولیت مدیریت جدید در این شرکت، از طریق لپ تاپ شخصی اش از شرکت خارج کرده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه