گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۴ آذر

CryptoKitties که مانند نسخه‌ی دیجیتال کارت‌های Pokemon، اما بر اساس بلاک چین Ethereum است چند روزی از عرضه‌ی آن می‌گذرد که مانند بسیاری از شور و هیجانات واگیردار در دنیای مجازی به سرعت منتشر شد.
این بازی که توسط استدیوی طراحی AxiomZen مستقر در سان‌فران‌سیسکو و ونکوور ساخته شده، جدیدترین مد در جهان ارزهای رمزنگاری شده و احتمالا فناوری‌های نوین است. مردم در حال خرج مقدار بسیار زیادی پول برای این بازی هستند. تا کنون حدود ۱/۳ میلیون دلار معامله شده است، بچه گربه‌های چندگانه به فروش حدود 50  ETH (Ethereum) (23 هزار دلار) و بچه گربه‌های "genesis" به رکورد فروش 246  HTE (حدود 113 هزار دلار) دست یافتند.
در حال حاضر هزینه‌ی جدیدترین گربه‌ی گران قیمت این بازی ۰/۳ ETH یا 12 دلار است. موارد جالبی درباره‌ی این بازی وجود دارد که جدای از ارزش آن راه حل خوبی برای مبتدیان برای برقراری ارتباط با بلاک‌چین Ethereum است.
اول از همه مهم است بدانید زمانیکه فرد بر روی بلاک‌چین Ethereum بازی می‌کند، هیچ مدیریت مرکزی کاملی در بازی وجود ندارد. این بازی از طریق قرارداد هوشمند Ethereum که توسط AxiomZen نوشته شده اجرا می‌شود و کاربران با آن به وسیله‌ی آدرس‌های Ethereum خود تعامل بر قرار می‌کنند. در حال حاضر حدود 15 درصد از کل ترافیک شبکه‌ی Ethereum اختصاص به این بازی دارد که این میزان آن را به محبوب‌ترین پیمان هوشمند شبکه تبدیل کرده است. این حجم ترافیک، بازی CryptoKitties را سخت کرده است و تعداد زیادی معامله (مانند خرید و فروش گربه‌ها) به تلاش‌های طولانی مدت نسبت به زمان معمول نیاز دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه