تکنولوژی
رضا رزمی۱۷:۴ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت

کمپانی LG؛ سابقه ای طولانی در زمینه طراحی و تولید تلویزیون ها دارد و همواره شاهد طراحی های زیبایی از این کمپانی در این زمینه بوده ایم. امروز کمپانی LG نمونه  اولیه از یک صفحه نمایش OLED را رونمایی کرد که بسیار سبک و باریک است و به نظر می رسد این طراحی خارق العاده راه را برای نسل جدید تلویزیون های فوق باریک باز خواهد کرد.
صفحه نمایش OLED که کمپانی LG امروز نمونه اولیه آن را به نمایش گذاشت: 55 اینچی بوده و تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد و از همه مهمتر و جالبتر ضخامت این تلویزیون میباشد که تنها 0.97 میمیمتر است یعنی چیزی کمتر از 1 سانتیمتر و شما می توانید آنرا توسط یک پد مغناطیسی به دیوار بچسپانید.


کمپانی LG اسرار دارد تا تکنولوژی OLED را وارد بازار کند و توجه کاربران را به استفاده از آن جلب نماید. Yeo Sang-deog مدیر بخش تلویزون های OLED ال جی ابراز امیدواری کرده که آنها در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، این تلویزیون های فوق باریک را وارد بازار خواهند کرد و پیش بینی کرده که 600 هزار عدد از این تلویزیون را در سه ماهه آخر سال به فروش برسانند و همچنین موفق شوند یک و نیم میلیون در سال 2016 فروش داشته باشند.

برچسب هاOLEDLGLG OLED TVTV
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تلویزیون های OLED در سال 2017 مغلوب می شوند