تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۲ اسفند

حتی با وجود محبوبیت و گسترش خبر هدست های واقعیت مجازی گوشی ها ، مانند samsung gear VR ، google cardboard و محصول جدید oculus rift ، هنوز هم عده ی زیادی از مردم از وجود دستگاه های VR جدید بی خبرند . بر اساس مطالعات جدید ، تنها 33 درصد از مردم با خبر از این دستگاه های vr جدیدند . horizon media در طی مطالعاتش از 3000 نفر رای گیری کرد که به نظرش منعکس کننده ی جمعیت آمریکا بودند و به یافته های جالبی دست یافت . گرچه تنها 33 درصد آنها در مورد دستگاه های جدید  VR میدانستند ، 36 درصدشان گفتند که علاقه مندند یکی از این دستگاه ها را داشته باشند . یعنی این مطالعات تنها از مردم سوال کرد که آیا با این دستگاه های vr جدید ، مانندsamsung gear vr, google cardboard  و حتی دستگاه های دیگر آشنا هستند یا خیر. نه اینکه آیا از وجود VR خبر دارند یا نه . بر اساس یک آمارگیری توسط تحقیق Touchstine و greenlight VR ، 95 درصد مردم با VR آشنایی داشتند و 55 درصدشان گفتند که احتمالش است که در سال 2016 یک دستگاه VR بخرند . این گروه رای گیری همچنین به عنوان نماینده ی جمعیت آمریکا معرفی شدند ، اما بیشترشان مخاطبین علاقه مند به تکنولوژی بودند با داده های مختلف .
چیزی که مطالعات Horizon media نشان میدهد احتمالا منعکس کننده ی تبلیغات مشتری محور و روزنامه هایی است که در مورد دستگاه های VR مینویسند . اگر کمپانی هایی مانند Samsung , google  و oculus بخواهند قدمی فراتر از برنامه ی کنونی و بازار های تکنولوژی محورشان بگذارند ، باید مخاطبین علاقه مند به VR بیشتری را جذب کنند . این مطالعه همچنین نگاهی به تجارت رایج VR مانند سفر ، مراسم های خاص ، کنسرت ها ، دیدن و بازی کردن ورزش ها و بازی ها می اندازد . بازی کردن موضوع مکالمات آنلاین 93 درصد مردم در موضوع VR بود که اطلاعات این برنامه در مورد مخاطب بازی ها را نشان میدهد .
با کمپانی های بیشتری که با عینک های VR جدید کم قیمت یا مجانی سراغ بازی های VR که با گوشی کار میکنند میروند ، مانند کوکا کولا ی مک دونالد ، میتوان در موضوع VR پیشرفت کرد چون که در جمعیت کلی هم بیشتر مورد دسترسی قرار میگیرد . در راستای مطالعات سال 2015 ، 55 درصد پاسخ گویان مطالعات رسانه ای horizon گفتند که نمیخواهند یک دستگاه VR را به خاطر کمبود هیجان یا علاقه بخرند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دوربین GoPro دوربین واقعیت مجازی جدید خود را راه اندازی میکند،پلت فرم آنلاین