تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

هنوز هیچ تاییدیه ای صورت نگرفته است، اما شایعات بسیار و نمونه هایی به منظور رونمایی در نمایشگاه تجاری آلمان بروز پیدا کرده اند.
سامسونگ معمولا حضور قدرتمندی در نمایشگاه تجاری IFA در سپتامبر هر سال دارد و ما در حال دریافت اخبار جدید بیشتری درمورد گدجت های به خصوص هستیم. پس از چندین هفته گسترش شایعات، که این شرکت از آخرین ساعت هوشمند Gear S3 خود در رویداد آلمان پرده برداری خواهد کرد، غول تکنولوژی کره ای به ارسال یک دعوت نامه ی مطبوعاتی پرداخته است که تمامی این شایعات را تایید می کند.
همانطور که این شرکت مدل قبلی ساعت هوشمند خود یعنی Gear S2 را در IFA 2015 معرفی کرد، این احتمال وجود دارد که دعوت نامه ی مطبوعاتی در بالا که توسط AndroidCentral دریافت شده است، به مدل بعدی آن اشاره کند. این مسئله و همچنین شایعاتی دیگر در گوشه و کنار و در مورد این گدجت جدید در طول هفته های گذشته، شنیده می شوند. SamMobile اولین کسی بود که به ارائه ی جزئیات در مورد این محصول در دست ساخت پرداخت و اشاره کرد که این محصول احتمالا از یک صفحه ی دایره ای شکل به همراه یک قاب دوار همانند مدل قبلی برخوردار است. گزارشات بیشتر از این سایت، بیان می کنند که مدل S3 در پیش رو، از طرح های استاندارد و کلاسیک متنوع بسیاری همراه با مدل اکتشافی جدید، برخوردار است.
همچنین باید به این نکته اشاره کرد که سامسونگ مستقیما هیچ گونه جزئیاتی را تایید نکرده است و یا به ارائه ی هیچ گونه تصویر از ساعت هوشمند در پیش رو نپرداخته است. اما اگر در مورد هر نوع طراحی ممکن کنجکاو هستید، تصاویر سطحی و حدسی، چندین ماه است که به صورت آنلاین موجود می باشند. برای سایر افراد، باید صبر کنیم تا IFA در 7 ماه سپتامبر آغاز شود.

برچسب هاSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بخش سازنده ی موبایل در سامسونگ، به عنوان بالاترین کسب کننده ی درآمد در این شرکت محسوب می شود