ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲ دي

به گزارش مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی در مراسم معارفه‌ی معاون راهبردی و توسعه‌ی بازار با اشاره به تغییر ساختار این سازمان گفت: رویکرد حاکم در تدوین ساختار جدید رگولاتوری در راستای انتظارات از این نهاد حاکمیتی بوده و با توجه به تغییرات مداوم حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات ممکن است در گذر زمان این ساختار نیز بازنگری شود.
وی افزود: شرایط فعلی با چند سال گذشته متفاوت است و هم در عرصه‌ی داخلی و هم بین‌المللی نیازهای جدیدی مطرح می‌شود که بخشی از آن باید در رگولاتوری پاسخ داده شود. ظرف یک تا دو سال آینده هیچ کسب‌وکاری در کشور ایجاد نخواهد شد مگر اینکه رد پایی از ICT در آن باشد. بر همین اساس با تفکرات و ابزار گذشته نمی‌توان پیش رفت و مسئولیت سنگینی به عهده‌ی رگولاتوری است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از معاون راهبردی و توسعه‌ی بازار این انتظار را دارم در کنار به انجام رساندن روال‌های معمول و پاسخگویی به مردم، برای ایجاد تحول دیجیتال زمینه‌سازی کرده و راهبردهای تدوین شده در بخش را عملیاتی کند.
فلاح جوشقانی با تاکید بر اینکه هدف رگولاتوری صرفا کسب درآمد برای دولت نیست، افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، نهاد درآمدی نیست و هدف ما در این مجموعه توسعه‌ی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است که امیدوارم معاون راهبردی و توسعه بازار با دانش و تجربه‌ی خود، همکاری و استفاده از پتانسیل‌های داخلی و ابزارهای قانونی بتواند آن را محقق کند.
وی تاکید کرد: رگولاتوری بنگاه اقتصادی نیست که دنبال سود و زیان باشد، نگاه و رویکرد رگولاتوری راهبری اقتصادی بخش ICT است و باید متفاوت از نگاه بنگاهداری باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه