ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، در جلسه‌ی بررسی مشکلات مردم منطقه‌ی ۱۷ تهران که با حضور نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در محل فرمانداری تهران برگزار شد، مقرر شد شرکت ارتباط مشترک شهر ظرف مدت یک‌ ماه دکل‌های غیرمجاز مخابراتی موجود در منطقه‌ی ۱۷ را شناسایی و به فرمانداری تهران اعلام کند.
عیسی فرهادی، فرماندار تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: جلسات هفتگی با مناطق همچون گذشته پیگیری می‌شود که با هر منطقه سه جلسه برگزار می‌شود. جلسه‌ی نخست با شورایاری مناطق، جلسه‌ی دوم با مردم منطقه و نهایتا جلسه‌ای با حضور نمایندگان شورایاری‌ها، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیران کل ادارات و شهردار منطقه برگزار می‌شود و مسائل و مشکلات مردم، در آن مطرح و مصوبات لازم ابلاغ می‌شود.
وی افزود: تصور می‌کنم این جلسات رضایتمندی عمومی را به همراه داشته است و اگر در هر یک از این جلسات گره‌ی از کار مردم باز شود، قطعا توفیق بزرگی بوده و می‌تواند کمکی برای اهالی مناطق تهران باشد.
فرماندار تهران تصریح کرد: در این جلسه موضوع وجود تعداد متعددی دکل‌های مخابراتی در سطح منطقه از اعتراضات اهالی این منطقه بود که مقرر شد شرکت ارتباط مشترک شهر، ظرف مدت یک‌ماه دکل‌های غیرمجاز موجود در منطقه ۱۷ را شناسایی و به فرمانداری تهران اعلام کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه