ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ مرداد

مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک در جریان بازدید از موزه ارتباطات، این مجموعه را رسانه‌ای زنده و پویا برای برقراری ارتباط میان گذشته، حال و آینده توصیف کرد.
به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسام‌الدین آشنا در این بازدید که صبح امروز با همراهی امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست انجام شد، گفت: این موزه نقش ماندگاری در تجسم خدمات ارتباطی دوران مختلف در حافظه تاریخی و فرهنگی ایرانیان می‌سازد.
وی افزود: تاریخ ارتباطات ایران از دوران باستان تاکنون در این ساختمان و بافت تاریخی به‌خوبی به نمایش گذاشته شده و این مجموعه توانسته برای علاقه‌مندان موضوع ارتباطات، فضای آموزنده و مفیدی فراهم نماید.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با قدردانی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تأسیس این موزه ادامه داد: موزه ارتباطات یک موزه پویا و زنده است که توانسته به خوبی ارتباط میان گذشته، حال و آینده این سرزمین را تجسم کند و در معرض دید عموم بگذارد.
مشاور رئیس‌جمهور با اظهار امیدواری از رفع شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا و راحت‌تر شدن امکان بازدید از موزه‌ها، اضافه کرد: امیدوارم دانش‌آموزان و نسل جوان ما از این طریق بتوانند به‌خوبی با گذشته فرآیندهای ارتباطی کشور آشنا شوند و از این فرصت ارزشمند برای یادگیری و آموزش بهره ببرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه