گوناگون
الناز فرجی۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۵ خرداد

به روز رسانی شده در 2015/3/6 ، 9:53 صبح : رابرت بوبک ، رئیس تیورسا در ایمیلی به ما پاسخ داده است. او میگوید که بیانات ریچارد والاس کاملا نادرست اند. و عنوان میکند که شرکت اش سخت تلاش میکند تا مشتریانش را از ریسک  تجاوز های سایبری در امان نگه دارد. بوبک اظهارات والاس را  با صحبت درباره ی بازداشت ها و توقیف های اخیرش به عنوان دلیلی بر غیر موثق بودن  صلاحیت او ، بی اعتبار میداند .
در همین حین ، مجلس نظارت و کمیته ی اصلاح دولت در حال بررسی و تحقیق درباره ی ادعاهای لاب ام دی و ریچارد والاس هستند. کمیته, گزارشی منتشر کرده که لیست بلندی از اتهامات علیه تیورسا را نشان میدهد: تهیه ی اطلاعات غلط برای دولت آمریکا، جعل کردن داستانی درباره ی یک  آدرس آی پی ایرانی که دستور کاری درباره ی نیروی دریایی را نشان میدهد به همراه مالیکیت اسناد طبقه بندی شده ی دولت.
رای هیئت منصفه درباره ی مورد اف تی سی بر علیه لاب ام دی هنوز صادر نشده است. قاضی, مورد گزارش شده توسط لاب ام دی را در 26 می منفصل کرد و رسیدگی به محاکمه در 15 ژوئن ادامه خواهد یافت.
بنا بر گزارش مالی CNN اتهامات بر علیه شرکت امنیت سایبری تیورسا است. ادعاها بر این مبناست که شرکت برای رونق مالی خود اخاذی و  افراد را مجبور به همکاری میکرده و این ها را ریچارد والاس ، کارمند سابق تیورسا در  مورد اف تی سی گفته است.
این مورد شامل یک شرکت آزمایش سرطان در آتلانتا به نام لاب ام دی میشود که بعد از وسوسه شدن توسط تیورسا برای حفاظت سایبری ,دیگر از سرویس حفاظت استفاده نکرد. کمی بعد ، لاب ام دی با یک نمونه تجاوز و تخلف در اطلاعات مواجه شد که باعث از دست رفتن هزاران مدرک و سند پزشکی شد. که بعد از آن تیورسا آنها را به ستوه آورد تا ثبت نام کنند.
موارد مربوط: پرمرا بلو کراس آخرین بیمه کننده ی بهداشت است که قربانی حمله ی سایبری میشود.
بعد از امتناع مداوم، تیورسا به ظاهر قضیه را به FTC افشا کرد . به نمایندگانش گفت که برای قرار دادن مشتریانش در معرض ریسک به دنبال لاب ام دی بروند. مرافعه های بعدی لاب ام دی را کاملا بیرون از کار قرار داد و مجبور شد که همه ی 40 کارمندش را سال گذشته اخراج کند.
در انتها فهمیدن اینکه آیا تیورسا مقصر بوده یا نه سخت نخواهد بود ، اگر مدارک و شواهد کافی از شرکت هایی که از قبول سرویس سرباز میزنند و بعد مدت کوتاهی بعد از آن دچار حمله میشوند به دست آمد، فقط مساله ی زمان میماند و پیگیری شواهد ما را به سوی مقصر خواهد برد.

برچسب هاCYBERSECURITYFTCCNN
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چطور میشود که پروتکل امن HTTPS خود موجب نا امنی شود؟