تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير

قوانین دادگاهی معتقد است ضمانت خانگی نمی تواند به مایکروسافت به منظور ارائه ی دسترسی به داده های ذخیره شده در ایرلند، تحمیل شود.
برای سه سال گذشته، مایکروسافت در یک جنگ قانونی با دادگاه منطقه ی نیویورک بر سر یک سوال ساده و فریب آمیز درگیر بوده است: آیا یک قاضی آمریکایی از حق صدور حکم برای داده های ذخیره شده در خارج از آمریکا برخوردار است؟ با توجه به یکی از قوانین جدید از دومین دادگاه تجدید نظر آمریکا ، پاسخ نه، ارائه داده شده است.
در اینجا موضوع مورد نظر، در مورد محتویات یک حساب ایمیل ذخیره شده در مرکز داده ها در دوبلین، ایرلند می باشد. مایکروسافت از عرضه ی داده ها اجتناب کرده است زیرا اطلاعات در سرورهایی ذخیره شده اند که به صورت فیزیکی در خارج از کشور قرار دارند. دادگاه نیویورک سپس به بحث در این مورد پرداخت که قوانین مربوط به اطلاعات ذخیره شد به آن ها اجازه می دهد تا به صدور حکم ضمانت برای "اطلاعاتی بپردازند که در سرورهای خارجی ذخیره شده اند." ایده ی اصلی این است که اگر مایکروسافت مالکیت سرورهای خارجی را دارد و از قابلیت دسترسی به داده ها برخوردار است، این مسئله به عنوان یک درخواست خانگی، و بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی داده های ذخیره شده محسوب می شود. تصمیم امروز از دومین دادگاه تجدید نظر این ایده را رد کرد.
" ما نتیجه گیری می کنیم که کنگره قصد ندارد که بخش ضمانتی SCA ، مصونیت از قوانین کشور میزبان را به کار بگیرد، که یک تصمیم 42 صفحه ای به توضیح آن می پردازد. " ضمانت SCA در این مورد ممکن است به طور مشروع برای تحمیل مایکروسافت به منظور ارائه ی محتوای حساب کاربری ایمیل مشتریان به دولت که به صورت انحصاری در ایرلند ذخیره شده است، استفاده نشود."
به طور طبیعی، مایکروسافت این تصمیم خود را به عنوان یک موفقیت برای حریم خصوصی اعلام کرده است، و به این نکته اشاره کرده است " که اگر مردم سرتاسر دنیا قرار است به تکنولوژی ای که از آن استفاده می کنند، اعتماد کنند، نیاز دارند به این مسئله اعتماد داشته باشند که اطلاعات شخصی آن ها به وسیله ی قانون کشور آن ها مورد محافظت قرار می گیرد." در حقیقت، این تصمیم برای شما از همچین معنایی برخوردار است، اما همچنان ممکن است به وسیله ی قوانین جدید و در تاریخ دیگری نابود شوند. در حقیقت، این می تواند به عنوان یک راه حل نهایی باشد. مایکروسافت نیز خود به بحث در این زمینه می پردازد که دنیا نیاز به یک راه حل قانونی جدید، به جای تکنولوژی هایی که سه دهه پیش وجود داشتند دارد، که می تواند به بازتاب جهانی بپردازد که امروز وجود دارد." این ایده ی خوبی به نظر می رسد، البته تا زمانی که دوستانی که به ایجاد قانون می پردازند متوجه تکنولوژی ای شوند که سعی بر قانونی کردن آن دارند.

برچسب هاMicrosoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها