تکنولوژی
مصطفی طبری۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر

خود را آماده کنید تا روز چهارشنبه 21 اکتبر وب سایت Arx Pax نسب دوم هاوربورد هندو را معرفی کند.
سال گذشته این هاوربورد به عنوان یک پروژه کیک استارتر معرفی شد و توانست سرمایه مردمی بالغ بر 510 هزار دلار را جمع آوری کند.
این هاوربورد در واقع نخستین هاوربوردی بود که واقعاً می توانست از زمین بلند شده و پرواز کند. اما از جمله معایب بزرگ این هاوربورد ابعاد بزرگ و ضمخت و همچنین راندن بسیار دشوار آن بود. همچنین برای استفاده از آن نیاز به یک سطح مخصوص با میدان مغناطیسی داشتید.


اما به گفته گِرگ هِندرسون مدیر عامل Arx Pax، نسل دوم هاوربورد Hendo همانند یک اسکیت بورد خواهد بود. هندوی جدید 91.4 سانتی متر طول و 25.4 سانتی متر ضخامت دارد که بلندتر و باریک تر از مدل قبلی است. در هاوربورد جدید از دو جای پا در عقب و جلو استفاده شده و همچنین یک سیستم ایجاد دافعه الکترومغناطیسی در قسمت زیری تعبیه شده است.


برای ارائه تجربه راندن آسان تر، شرکت سازنده از Tony Hawk اسطوره اسکیت بورد برای مشورت استفاده کرده است. به ادعای Arx Pax هاوربورد جدید از تکنولوژی پروازی پیشرفته تری بهره برده و کشش و کنترل بهتری را ارائه می کند.
به گفته هندرسون، اگر می خواهید به سمت راست بروید، کافیست خود را به سمت راست خم کنید. با این کار کمی چرخش در سیستم ایجاد دافعه صورت می گیرد و همین چرخش کم باعث می شود بردارهای اعمال نیرو تغییر کنند.
Arx Pax همچنین وعده عمر باتری بیشتر و اتصال USB را در نسل جدید این هاوربورد داده است.

برچسب هاHendoArx PaxTony Hawk
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Hendo نسل جدید هاوربورد خود را معرفی کرد