تکنولوژی
سپیده افتخاری۵:۳۷ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

شرکت الکترونیکی فیت به تازگی لامپ های کم مصرف LED را معرفی کرده است که از طریق شبکه بلوتوث محلی با تلفن همراه و دیگر لامپ های خانه در ارتباط است. این محصول که با برند HomeBrite شناخته می شود قرار است که در ماه آگوست امسال وارد بازار شود.
شبکه ایجاد شده از لامپ های HomeBrite به طور منظم به یکدیگر زمان را یادآوری می کنند تا در راس ساعتی که شما در تنظیمات مشخص نموده اید روشن و در راس ساعتی که شما تنظیم کرده اید خاموش شوند. شما همچنین می توانید برنامه های پیچیده تری مثل کاسته شدن به مرور نور تا زمان خاموشی یا افزایش به مرور نور را برای HomeBrite تعریف کنید.
تنظیم و برنامه ریزی HomeBrite با استفاده از اپلیکیشنی که شرکت فیت به تازگی نسخه ابتدایی آن را تکمیل کرده است امکان پذیر می باشد. همچنین به دلیل استفاده از بلوتوث دیگر نیازی به ابزار های اضافه تری مثل هاب یا روتر نیست و حتی نیازی به وای فای نیست و سیستم بدون همه این امکانات به راحتی کار می کند.


با توجه به همه خوبی های HomeBrite اما هنوز این محصول کمی گران تر از انتظار است. به نظر می رسد که یک لامپ معمولی HomeBrite با قیمت حدودا ۱۵ تا ۳۵  دلار در بازار عرضه شود. از دیگر کاستی های HomeBrite عدم امکان کنترل آن از راه دور است با این حال شرکت فیت احتمال اضافه شدن ابزار هایی را داده می توانند این مشکل را به کلی حل کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

10 اپلیکیشن برتر ماه برای اندروید