موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير

هفته آینده، ما یک بررسی کامل درباره گوشی های Moto G4 and G4 Plus که در آن زمان به بازار آمریکا عرضه می شوند، خواهیم داشت. با این حال باید بگوییم که دید اولیه ما به این محصولات بسیار مثبت بوده است. با فرض این که قیمت پایه این گوشی ها 200 دلار آمریکا باشد، آن ها از لحاظ ارزش هیچ چیز کم ندارند.


سری گوشی های Moto G همواره به دنبال این بوده اند که بیشترین ارزش را در یک گوشی با بودجه نامحدود پدید آورند. من همیشه فکر می کنم، گفتن این حرف که "این بهترین نسخه از محصول است" در دنیای تکنولوژی یک حرف احمقانه است. برای این محصول نیز هر نسخه از نسخه های قبلی (بجز چند مورد استثنا) بهتر بوده است.


طی دو روزی که این دو گوشی در دستان ما بوده، ملاحظه کرده ایم که صفحه نمایش بزرگی دارند، از عملکرد سریعی برخوردار هستند و طراحی جذاب و راحتی دارند. کیفیت دوربین نیز برای این محدوده قیمت  و به طور کلی برای تمام قیمت ها  عالی است. ضمناً در این گوشی ها از اندروید مارشمالو استفاده شده است. عمر باتری این دو گوشی نیز یک مورد شگفت انگیز بوده است. البته ما هنوز تست استاندارد خود را انجام نداده ایم، اما در استفاده روزمره حتی سامسونگ و HTC را پشت سر می گذارد.
اگر می خواهید بدانید تفاوت این دو محصول در چیست، باید گفت مدل پلاس یک دوربین 16 مگاپیکسل (در برابر دوربین 13 مگاپیکسل در مدل عادی) و یک حسگر اثر انگشت دارد. لازم به ذکر است با توجه به سیاست شخصی سازی گوشی ها در موتورولا، شما می توانید طیف متنوعی از رنگ ها را برای این دو گوشی سفارش بدهید.
حالا زمان آن رسیده که بازنگری نمایید آیا به صلاح است یک گوشی 650-750 دلاری آخرین مدل بخرید، فارغ از این که چقدر عالی باشد. برای بیشتر مردم تفاوت یک گوشی مثل Moto G4 در برابر گوشی هایی که بازار را تصاحب کرده اند مثل سری گالاکسی سامسونگ و آیفون  کاملاً قابل صرف نظر کردن است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Raspberry Pi Zero کامپیوتر های قابل حمل