اپلیکیشن
سید سجاد احمدی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد

1.BitCam


با این برنامه می توانید به دنیای اولین دوربین های ساخته شده بروید و عکس هایی سیاه و سفید در آن حال و هوا بگیرید با همان کامپیوتر کوچکی که در جیب دارید. با خود به همراه دارید.

2.Breathe+


گاهی اوقات دوای تمام فشارات روحی و استرس های شما، نفس عمیق است. نرم افزار Breathe+ به شما این اجازه را می دهد که از دنیای واقعی تان فرار کرده و با تمرین هایی که در اختیار شما قرار می دهد شما را به آرامش می رساند.

3.Dashlane


شما هم مثل همه ما قطعاً با این مشکل بزرگ برخورد داشته اید؛ اینکه بیشتر از بیست اسم پروفایل و پسورد را برای سایت های مختلف حفظ باشید یا اینکه همه را شبیه هم انتخاب کنید که می دانید از نظر امنیتی کار قابل قبولی نیست. این نرم افزار تمام اطلاعات ورود شما را در سایت های مختلف ذخیره می کند و علاوه بر این، میزان امنیتِ رمز عبور انتخوابی شما را هم برایتان مشخص می کند.

4.Jiyo


مثل یک معلم شخصی برای آموزش به شما می ماند، آموزش هایی در رابطه با آرامش جسمی و روحی شما. این برنامه به بخش Health اپل شما دسترسی پیدا کرده و نکاتی برای بهبودی شما از آن چیزی که هستید ارائه می کند. به شما در زمان های مختلف مدیتیشن، ورزش و از این قبیل را پیشنهاد می کند.

5.Majuscula


شماره پنج ما بازی هیجان انگیز و چالش بر انگیزی برای شماست، هر مرحله به شکل یکی از حروف الفبا ساخته شده است و شما باید در طول مرحله دایره کوچک را کنترل کنید و از برخورد آن با موانعی که در طول راه قرار دارند جلوگیری کنید تا به پایان مرحله برسید.

6.Tank.io


در این بازی شما تانک کوچکی را کنترل می کنید و با استفاده از آن دشمنان خود را از پای در می آورید و امتیاز های بدست آمده را در راستای بروزرسانی تانک خود خرج می کنید تیر ها، انرژی و سرعت و بعد از هر ده مرحله به یک آپگرید بزرگ دست میابید.

7.Walls & Balls


در این بازی شما با یک توپ سر و کار دارید که باید آن را به یک چاله سیاه راهنمایی کنید و تنها وسیله شما هم تعدادی دیوار است که در راه توپ قرار داده و مسیرش را تغییر می دهید. دقت داشته باشید که تعداد دیوارهای شما محدود است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
ht
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد
جالب بود. ممنون از شما
ht
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد
ممنون از شما
ht
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد
ممنون از شما
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه اولین گوشی جهان با هوش مصنوعی