ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ فروردين

به گزارش دیجیاتو، شرکت داده‌گستر عصر‌نوین (های‌وب) از انعقاد قراردادی به ارزش ۶۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با ایرانسل خبر داده که به موجب آن تکمیل و واگذاری ۱۰۹۵ سایت در مناطق USO با هدف ارائه خدمات عمومی اجباری مخابراتی در مناطق محروم، به مدت ۳۶ ماه رخ خواهد داد. همچنین فروش سرویس رومینگ ملی از دیگر مفاد این قرارداد خواهد بود.
این قرارداد همکاری «های‌وب» و ایرانسل، به منظور به‌کارگیری ظرفیت‌های طرفین در زمینه توسعه پوشش مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته و پوشش شبکه‌های ارتباطی باند پهن ثابت کشور، بین «ایمان میری»، مدیرعامل شرکت داده‌گستر عصرنوین (های‌وب) و «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل ایرانسل، با رعایت مقررات اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعقد شده است.
های‌وب به‌عنوان اپراتور اینترنت روستایی در کشور و ایرانسل نیز به‌عنوان یکی از دو بازیگر اصلی اپراتور موبایل در کشور، پیرو این قرارداد تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارتباطی در سراسر کشور، با تمرکز بر بهبود وضعیت پوشش در مناطق روستایی به‌کار خواهند گرفت.
۲۸ تیرماه ۱۳۹۸ بود که تفاهم‌نامه همکاری های‌وب و ایرانسل باهدف به‌کارگیری ظرفیت‌های طرفین در زمینه توسعه پوشش مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته و پوشش شبکه‌های ارتباطی باند پهن ثابت کشور، صورت گرفت. تفاهم‌نامه‌ی همکاری ایرانسل و های‌وب، در جریان دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۲۵ بین ایرانسل و شرکت های‌وب امضا شد. حال بعد از گذشت چندماه از این تفاهمنامه، امروز طی نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس اوراق بهادار، انعقاد این قرارداد با ایرانسل را رسما اعلام شد.
شایان ذکر است همکاری میان این دو شرکت ابعاد گوناگونی داشته و چندی پیش های وب از امضای قرارداد MVNO و رومینگ با ایرانسل نیز خبر داده بود.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه