کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ آبان

هواوی قصد دارد تا بخش گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه برند آنر را طی مزایده‌ای به کنسرسیومی متشکل از ۳۰ نمایندگی و فروشنده بفروشد تا بتواند آن را زنده نگه دارد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این معامله بعد از تحریم های دولت آمریکا که تامین قطعات مورد نیاز برای این شرکت چینی را به بهانه تهدید علیه امنیت ملی با محدودیت های جدی مواجه کرد، قرار است صورت بگیرد.
این کنسرسیوم هم با انتشار اطلاعیه ای ضمن اعلام خرید برند آنر گفته است که از این پس شرکت جدید تحت عنوان شرکت فناوری اطلاعات جدید Shenzhen Zhixin فعالیت خواهد کرد.
بر اساس این اطلاعیه، پس از نهایی شدن فروش این برند، دیگر هواوی هیچ سهمی در شرکت جدید آنر نخواهد داشت.
هواوی اعلام کرده است که مشتریان تجاری اش به دلیل عدم دسترسی به قطعات فنی برای این بخش تولیدکننده گوشی به شدت تحت فشار بودند و این کار توسط زنجیره صنعتی آنر برای حفظ بقای این برند انجام شده است.
گفتنی است، هنوز جزییات این معامله مشخص نشده اما اعلام شده است که تغییر مالکیت این برند قرار نیست هیچ تاثیری در مسیر توسعه و رشد این برند بگذارد.
یک منبع خبری رویترز گفته است بعد از جدایی آتر از هواوی، دولت آمریکا دیگر هیچ بهانه ای برای اعمال تحریم روی این برند ندارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه