ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن

به گزارش پیوست، مستر بلیط، سرویس آنلاین خرید بلیط به مناسبت چهارمین سال آغاز فعالیت خود از پوست‌اندازی جدی در بازار گردشگری خبر داد. مدیران این شرکت در یک نشست خبری ضمن اعلام شروع به کار باشگاه مشتریان، رونمایی نسخه جدید اپلیکیشن، آغاز به کار سامانه خودکار خدمات مشتریان و بازطراحی برند، از برنامه‌های این شرکت برای آینده نیز خبر دادند. براین اساس مستر بلیط تصمیم دارد تا با ورود به حوزه‌های تاکسی‌های بین شهری، کشتی‌رانی و خدمات اجاره خودرو، تحول بزرگی در صنعت حمل‌ونقل و گردشگری ایجاد کند.
حمیدرضا اشجع، مدیرعامل و موسس مستر بلیط، در اولین نشست خبری این شرکت از امکانات و قابلیت‌های جدید این سامانه گفت. او با اشاره به هلدینگ «عتیق‌گشت» به‌عنوان صاحب امتیاز مستر بلیط از سابقه این هلدینگ در ارائه خدمات مسافرتی در قالب سایت‌های مختلف به‌صورت اینترنتی یاد کرد. به گفته مدیرعامل مستر بلیط، هدف اولیه راه‌اندازی این سایت، فروش بلیط‌های لحظه آخری بود؛ اما به خاطر استقبال از این سامانه، شکل فعلی مستر بلیط راه‌اندازی شد.
اشجع در ابتدای صحبت‌هایش به ارائه آمار و ارقامی در خصوص مستر بلیط پرداخت و گفت: «اپلیکیشن مستر بلیط، ۳۵۰ هزار نصب را رد کرده که ۱۶ هزار نصب از طریق کافه بازار با میانگین امتیاز ۴.۴ صورت گرفته است. میانگین بازدید ماهانه سایت به بیش از ۲ ملیون نفر می‌رسد.» او افزود: «۴۵ درصد بلیط‌ها از طریق اپلیکیشن و ۵۵ درصد از طریق وب‌سایت به فروش می‌رسد.»
اشجع ادامه داد:‌ «در مجموع میزان ۶۵ درصد از فروش ما از طریق فروش در اپلیکیشن، وب‌سایت و همین‌طور جست‌وجوی برند مستر بلیط در گوگل صورت می‌گیرد و این آمار پارامتر مهمی برای آژانس‌های مسافرتی آنلاین است.» به گفته مدیرعامل مستر بلیط، روزانه به‌طور میانگین بیش از ۱۰ هزار بلیط سفر از طریق این سامانه صادر می‌شود و تا به امروز بیش از ۶.۸ میلیون بلیط توسط مستر بلیط صادر شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه