موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي

اگر فروش Pixel C، تبلت اندرویدی Google را در دو سال پیش فراموش کرده باشید، فرد فراموش‌کاری هستید. در زمان راه‌اندازی، این تبلت یک دیوایس مخدوشگر باهوشی بود که از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به خوبی بر روی یک تبلت کار نمی‌کرد.
آن طور که در Android Police اشاره شد، حالا دوران اجرای مشکل‌دار آن به پایان رسیده است و زمان زیادی نمانده که شما دیگر نتوانید آن را از فروشگاه آنلاین Google  خریداری کنید. در واقع در دوره‌ای که Google راهبرد آزمایشات بیشتر را مورد نظر داشت، Pixel C جز دسته‌های اولیه‌ی سخت‌افزاری Google بود. Pixel C در حقیقت به معنای نشان دادن این بود که Android به خوبی می‌تواند بر روی این پردازشگر اجرا شود و اینکه اکوسیستم تبلت Android قابل احیا شدن است.
اما در حالیکه این آزمایش در نمونه‌ی اولیه خوب بود، در نمونه‌ی بعدی کاملا شکست خورد. تبلت‌های Android هنوز هم وجود دارند، اما محبوبیت و مفید بودن آن ها در هیچ کجا مانند iPad نیست. ولی در نهایت Pixel C یکی از ویژگی‌های بسیار اساسی که فرد از یک تبلت مدرن انتظار دارد را انتخاب کرد و آن صفح‌ نمایش دو بخشی چند وظیفه‌ای است، اما این قابلیت بسیار کوچک و دیر بود، چراکه اپلیکیشن‌های اندرویدی بر روی صفحه‌نمایش‌های در اندازه‌ی تبلت چندان خوب نیستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه