موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ آذر

mashable choice محصولات و سرویس هایی را که امتحان کرده ایم را به بقیه پیشنهاد میکند . شما همه ی این محصولات را دوست داشته شده ، مورد علاقه واقع شده ، +1 شده و pinned شده در نظر بگیرید . رواج پیدا کردن رنگ صورتی طلایی برای گوشی ها  از فروشگاه اپل به بازار اندروید تنها به زمان احتیاج داشت . تولید کننده ی چینی ، oppo ادعا میکند که R7S  اش اولین اندروید صورتی کمرنگ در بازار است _ گرچه احتمالش هست که خیلی ها این حرف را قبول کنند ، مثلا رسانه ای که دنبال اخبار مذاکرات اپل در مورد رنگ Iphone 6s و 6s plus اش بود .
سامسونگ یک جورهایی همه را با galaxy note 3  اش کنار زد اما این گوشی تنها رنگ صورتی برنزی کمرنگی داشت که سامسونگ آن را  صورتی طلایی میخواند . بیشتر قسمت هایش چرم مشکی و سفید بود که حاشیه ای صورتی داشت .


مانند iphone 6s، oppo R7S قسمت پشتی کاملا صورتی کمرنگی دارد _ که در بازار oppo ارزش زیادی دارد . زمانی که iphone در این بازار پر از صورتی کمرنگ بیرون آمد ؛ رئیس اپل تیم کوک گفت که این رنگ به طور مخصوص برای بازار چینی طراحی شده است . محصولات طلایی اپل _ آی فون ها ، آی پد ها و حالا مک بوک طلایی هم بازار چین را هدف گرفته اند و علاقه ی خاصی به شکل تجملی نشان داده اند . در کنار آی فون ، oppo سایه ی صورتی بیشتری دارد و طلایی کمتری نسبت به آی فون دارد. در حالیکه آی فون صورتی طلایی در بین مشتریان مرد بیشتر رایج است ، منتظرهستیم تا ببینیم چند نفر r7s را bros gold در نظر میگیرند .


تاثیر واضح اپل
تاثیر اپل قطعا از یک روکش صورتی طلایی فراتر میرود . ورژن ColorOS 2.1 اوپو از لالیپاپ اندروید ، کمی از رابط iOS  اپل تاثیر گرفته است . در حالیکه که اندروید های معمولی لیستی جداگانه از اپلیکیشن های روی گوشی دارند، ColorOS  به ریشه های اپل بازمیگردد ، و همه ی اپلیکیشن ها را در صفحه ی home نشان میدهد . با فشار دادن آیکن اپلیکیشن ها باعث تکان خوردن آنها میشوید که این نشان میدهد آنها میتوانند منظم شوند . اپلیکیشن هایی هم که میتوانند پاک شوند ، کنار آیکن هایشان مشخص میشود ، درست مانند دستگاه های اپل . اپلیکیشن دوربین colorOS هم شبیه دوربین iOS است . به چپ و راست میروید تا  حالت دوربین یا ویدئو را انتخاب کنید . جایگذاری دکمه ی گالری مربعی در سمت چپ و آیکن های فلش و سلفی هم که در لبه قرار دارند خیلی شبیه هم هستند . در حالت سلفی شما میتوانید از فلش روبه رو استفاده کنید که صفحه را روشن میکند تا صورت شما را در شرایط تاریک روشن کند ، این ویژگی ای بود که اپل در 6s قرار داده بود .
6s دمای حرارتی عکس را میسنجد و رنگ صفحه را تنظیم کرده و عکس طبیعی تری به وجود می آورد . ولی در آزمایش هایمان  در عکس های oppo همان ته رنگ صورتی بدون توجه به میزان نور ظاهر شد .


پرداخت و ویژگی های عالی در  یک وسیله ی متوسط
قیمت خرده فروشی oppoR7s 599 دلار خواهد بود که در زمره ی گوشی های متوسط قرار میگیرد و در سمت گران تر گوشی های چینی قابل مقایسه با آن. برخلاف قیمت متوسط اش ، با تعدادی سخت افزار همراه است که معمولا در دستگاه های سطح بالا پیدا میشوند . یکی از آنها پرداخت فلزی است که احساس استحکام و ممتاز بودن را میدهد ، و وزنش بر خلاف اندازه اش تنها 155 گرم است . صفحه نمایش super AMOLED 5.5 اینچی آن پشت لایه از شیشه ی Gorilla ی 4 قرار گرفته است ، قدمی فراتر از gorilla glass 3 که در مدل های قدیمی تر oppo پیدا میشود .
اما این تراشه اش است که  این گوشی را در بین گوشی های متوسط قرار میدهد . oppo از همان تراشه ی qualcomm snapdragon 615 اش که در مدل های R7  و R7 plus بود استفاده کرده و این تراشه ی متوسط همچنین برای گوشی های متوسطی همچون xiaomi mi4i و samsung galaxy a7 قرار گرفته است . oppo رم 4 گیگی پشت این تراشه گذاشته است که به گوشی برای انجام دادن چند کار و بارگذاری بهتر اپلیکیشن ها کمک میکند تا بهتر از آنچه پردازشگر نشان میدهد عمل کنند .
این گوشی با حافظه ی داخلی 32 گیگ میآید که قابل گسترش به 128 گیگ با کارت microSD است که میتوانید در شیار سیم کارت نانوی محفظه ی دو سیم کارته قرارش دهید . این گوشی دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با f/2,2 و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی دارد . این اتوفوکوس تشخیص دهنده است که این دوربین را تحسین برانگیز میکند : در آزمایشات ما ، گوشی سریع به نقاط کانونی میرفت و اغلب مانع این میشد که با زوم کردن و دور شدن دنبال سوژه باشد .
باتری بزرگ و شارژ خیلی سریع
با این صفحه ی بزرگ تعجبی ندارد که oppo مجبور باشد یک باتری بزرگ 3,070 mAh در R7S بگذارد  و زمانی که شارژتان تمام شود ، تکنولوژی "شارژ سریع" VOOC اوپو باعث میشود که گوشی شما در 30 دقیقه 75 درصد شارژش را برگرداند . که این شارژ در رقابت با تکنولوژی های شارژ سریع دیگر مانند شارژ سریع qualcomm است که htc استفاده کرد تا rapid charger 2 اش را بسازد . اوپو ادعا میکند که 3 سال است روی VOOC کار کرده و در حال آماده کردن این  ویژگی برای شارژر های ماشین ها و مخزن های نیرو هم است .  R7S اوپو در اواخر دسامبر به بازار میرسد و ورژن طلایی اش زودتر بیرون می آید . این دستگاه در استرالیا و کشور های آسیایی مانند سنگاپور ، تایوان ، اندونزی و تایلند آماده خواهد بود و ورژن های آمریکایی و اروپایی در اواخر دسامبر وارد بازار میشود .
oppo R7S
نقاط قوت :طراحی شفاف . احساسی عالی در دست . باتری بزرگ و شارژ سریع . اتوفوکوس سریع
نقاط ضعف: بعضی ها ممکن است فکر کنند زیادی صورتی است . ColorOS اش زیاد نوآورانه نیست . پردازشگر متوسط اش در رقابت با دیگر پردازشگر ها خیلی سریع نیست .
در آخر: گوشی ای با قیمت مناسب و بسیار ممتاز که بسیار مناسب افرادی است که دوست دارند دستگاهی صاف داشته باشند

برچسب هاrose goldChinesAndroid
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتخاب نام شیرینی برای نسخه جدید اندروید گوگل