ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۱ تير

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مدت‌ها است که زیرساخت‌های مورد نیاز اجرای دولت الکترونیکی را فراهم کرده اما بزرگترین مانع اجرای آن همکاری نکردن برخی از دستگاه‌ها است.
محمد جواد آذری جهرمی امروز با حضور در سازمان تأمین اجتماعی در جریان خدمات الکترونیکی آن قرار گرفت.
وزیر ارتباطات بعد از این بازدید در صفحه‌ی اجتماعی خود نوشت: در سازمان تأمین اجتماعی شاهد اجرای بخش مهمی از خدمات دولت الکترونیکی، مرتبط با موضوع فعالیت‌های این سازمان بودم.
وی افزود: نوبت‌دهی الکترونیک، نسخه‌‌نویسی الکترونیک، پرونده‌ی الکترونیکی سلامت، تأمین اجتماعی همراه و خدمات دیگری که کار مردم و خدمات‌دهندگان حوزه سلامت را سهل، ساده و سالم می‌کند.
او گفت: یکی از این خدمات صدور دفترچه‌ی بیمه از طریق وب و ارسال سریع آن به محل کار یا زندگی است که نمونه‌ی آن برای من صادر و همانجا ارسال شد.
وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: البته طراحی و اجرای این خدمات شاخه‌های پراکنده‌ای از رودخانه بزرگ دولت الکترونیکی است و زمانی کامل می‌شود که این خدمات در همه‌ی دستگاه‌های دولتی و برای همه‌ی مردم یکپارچه و هماهنگ و تبدیل به دریا شود.
وی همچنین نوشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مدت‌ها است که زیرساخت‌های مورد نیاز اجرای دولت الکترونیکی را فراهم کرده اما بزرگترین مانع اجرای آن همکاری نکردن برخی از دستگاه‌های برای اجرای این طرح یا جزیره‌ای عمل کردن آن‌ها است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه