گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن

کمپانی Apple به کاربران خود وعده داده است تا مراکز خدماتی را برای بهبود شرایط گوشی‌های هوشمند، به آن‌ها معرفی کند. پس از ایجاد مشکلاتی درگوشی‌های هوشمند iPhone 5c، این کمپانی تصمیم گرفت تا این بار این محصول را با میزان حافظه‌ی بیشتری به کاربرانش عرضه کند.
بنابراین، iPhone 5c با حافظه‌ی 16 گیگابایتی می‌تواند جایگزینی با مدل مشابه 32 گیگابایت داشته باشد. طرفداران محصولات این کمپانی به‌ طور جدی در حال بررسی اخبار جدید در مورد نوآوری‌های این شرکت هستند. با توجه به آخرین اطلاعات، خریداران iPhone 5c به‌زودی می‌توانند محصولات خود را ارتقا دهند.
مراکز خدماتی کمپانی، گوشی‌های 32 گیگابایتی را جایگزین نمونه‌ی 16 گیگابایتی آن خواهند کرد. تحلیلگران بر این عقیده هستند که کمپانی با این کار، مشتریان بیشتری را به دست خواهد آورد زیرا برای کاربران خدمات فروش امر مهمی تلقی می‌شود، علاوه بر این سود حاصل از تغییر این محصولات برای شرکت دو چندان خواهد بود. مورد دیگر این است با تغییرات اعمال‌شده در این کمپانی، کاربران دیگر برندهای موجود در بازار از شرکت‌ها و مراکز خدمات پس از فروش خود انتظار تغییرات در محصولاتشان را خواهند داشت، درنتیجه یک شرایط رقابتی در میان تولیدکنندگان ایجاد خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه