نرم افزار
الناز فرجی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير

زمانی که مایکروسافت از ویندوز 10 در برای بازگشت به جهان قبلی در ژانویه پرده برداری کرد,گفته شد که نسخه جدید, رایگان خواهد بود.اگر چه معامله کامل در این قرار  چیز خاصی نبود اما واضح بود .به همراه وعده مدیران شرکت که در حضور عموم 2 بار  در مورد در دسترس بودن به همراه یک مسیر بازگشتی پر سرعت قول دادند .
نخست ,این شبهه وجود داشت که آیا نسخه های کپی شده غیر قانونی ویندوز قابل به روز رسانی هست؟چند روز بعد گب آل در پست یک وبلاگ اعلام کرد دارندگان ویندوز-یعنی هر کسی که با یک حساب معتبر نسخه قبلی ویندوز 10 را دانلود کرده است_نسخه کامل و فعال کپی شده از ویندوز 10 را دریافت خواهد کرد.


تا هر زمانی که شما نسخه اصلی خریداری شده ویندوز را استفاده میکنید و به اینترنت متصل هستید (قبلا ثبت نام و دریافت کرده اید )شما نسخه نهایی ویندوز 10 را دریافت خواهید کرد.اما طبق گفته ورج ,جمله فعال بودن ویندوز در پست حذف شد .این کار باعث ایجاد شبهه زیادی در مورد اینکه آیا مایکروسافت بر سر قول خود در مورد رایگان بودن نسخه جدید ویندوز 10 برای افرادی که قبلا نسخه اصلی نرم افزار را نصب کرده اند هست یا خیر ایجاد میکند.از آنجایی که نرم افزار در ویندوز xp  و ویستا قابل اجراست مایکروسافت امید دریافت رایگان کپی ویندوز 10 را از بین برد.
همچنین:چرا ویندوز 10 آخرین نسخه ارائه شده ویندوز است.
در حال حاضر ,پس از آخرین تغییرات در پست وبلاگ در روز دوشنبه ,ائول تصمیم گرفت که یکبار برای همیشه موضوع را کاملا روشن کند.مسئله کلیدی اینگونه نمایان شد که چه کاربران, اجرای پیش نمایش نرم افزار  ویندوز 10 را ادامه دهند و یا نسخه اصلی را گرفته باشند با مجوز, برنامه کامل خواهد شد.و اما خبر بد برای کاربران ویندوز xp  و ویستا که فکر میکردند با نصب ویندوز 10 میتوانند آن را رایگان داشته باشند باید بگوییم که:این اتفاق نخواهد افتاد.
خبر خوب برای هر کسی که برنامه داخلی ویندوز (اسم رسمی مایکروسافت برای ویندوز 10 بتای عمومی)را دارد میتواند به صورت محدود از آن استفاده کند.آن دسته از کاربران میتوانند استفاده از پیش نمایشی که مایکروسافت ساخته است را به وسیله به روز رسانی استفاده کنند که شامل این نکته است که آئول اضافه کرد(برای تمام مقاصد مانند نسخه ایست که بقیه مصرف کننده ها دریافت میکنند).29 جولای تاریخ رسمی راه اندازی ویندوز 10 .
اگر شما نسخه اصلی ویندوز 10 را بدون تمامی مشکلات موجود در نسخه نمایشی میخواهید نیاز به خرید مجوز خواهید داشت.البته برای هرکسی که دارای نسخه اصلی ویندوز 7 ,8,8.1 میباشد به صورت اپدیت رایگان داده خواهد شد.بقیه افراد مجبور به پرداخت حداقل 119 دلار خواهند بود.
طبق شفاف سازی آئول داشتن نسخه داخلی ویندوز 10 راهی برای داشتن مجوز اصلی ویندوز 10 در xp و ویستا  نخواهد بود.
اگر پیش نمایشی بودن نرم افزار برای شما مهم نیست نیاز به مجوز نخواهید داشت اما هیچ راه در رویی اینجا نیست چه شما یک دزد دریایی باشید و یا کسی که میخواهد از پرداخت 100 دلار برای به روز رسانی شانه خالی کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
فرهاد
۱۷:۸ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور
با درود آیا کسانی که ویندوز 8.1 اصلی در تابلت داشتند و ویندوز 10 دریافت کرده اند ، اپدیت های رایگان دریافت خواهند داشت یا باید هزینه بپردازند ؟
مجله اینترنتی سهـــا
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور
فرهاد عزیز سلام بله ، اگر از نسخه اصلی ویندوز 8 و یا حتی ویندوز 7 استفاده می کنید می توانید به ویندوز 10 آپدیت کنید و همچنین از آپدیت های بعدی بصورت رایگان و قانونی بهره مند شوید
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بهینه‌سازی عمر باتری ویندوز ۱۰