اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

کمپانی آمریکایی Google در حال انجام مراحل آزمایش نسخه ی بتای پیام رسان Allo می باشد. این برنامه نه تنها یک اپلیکیشن برای موبایل خواهد بود، بلکه کاربران می توانند از آن به عنوان یک مرورگر نیز استفاده کنند. بر اساس گزارش ها، پیام رسان جدید علاوه بر ارسال پیام های شخصی می تواند به صورت چت گروهی و یا ارسال دعوتنامه برای دوستان به کار گرفته شود.
همچنین کاربران می توانند برای اشتراک گذاری ویدئو و انواع تصاویر، موسیقی و فیلم از آن بهره ببرند. با توجه به گفته ی توسعه دهندگان، این واقعیت وجود دارد که کاربران برای دستیابی به چنین امکاناتی نیاز به کامپیوتر خواهند داشت، اما حال با استفاده از گوشی هوشمند خود می توانند به ویژگی های زیادی دسترسی پیدا کنند. قابلیت مهم دیگر Allo، امکان پاسخگویی هوشمند آن است. با توجه به پاسخ های از قبل ارائه شده در این سرویس، به محض مشاهده ی پیغام مشابه که قبلا توسط شما پاسخ داده شده، گزینه های مورد نظر را برای انتخاب در دسترس شما قرار می دهد تا یکی از آن ها را انتخاب نمایید.
Allo به همراه Duo در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل معرفی شد که هر دو تحت نظر گروه محصولات ارتباطی گوگل که دو سال قبل تشکیل شده، توسعه داده شده‌اند. این برنامه مراحل اولیه ی تست را بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشته است. به احتمال زیاد این برنامه امکان ارتباط با دیگر پیام رسان ها را نیز خواهد داشت. بر اساس این گزارش، این برنامه در ماه آوریل آماده ی بهربرداری برای کاربران خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه