گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

اتمام سریع شارژ باتری یکی از مشکلات اصلی گوشی های هوشمند مدرن است. در این رابطه می‌خواهیم به چند نکته‌ی موثر در مورد صرفه‌جویی در مصرف باتری و افزایش مدت زمان کار با گوشی بدون شارژ مجدد دستگاه، در طول روز اشاره کنیم.
یکی از نکات مهم در رابطه با شارژ گوشی توجه به سوکت شارژ در گوشی است، برخی از گوشی های هوشمند در قسمت سوکت شارژ خود، درپوش محافظتی دارند اما اغلب گوشی های هوشمند فاقد این ویژگی می‌باشند؛ در نتیجه در این سوکت ها گرد و خاک و پرز انباشته خواهد شد که از یک شارژ نرمال جلوگیری می کند. به شما پیشنهاد می کنیم که سوکت را تا حد امکان با پارچه ای خشک و تمیز نظافت نمایید، علاوه بر این قبل از اتصال شارژر، آن را با پارچه تمیز کنید. دوم نور صفحه نمایش را در هنگام شارژ تغییر داده و یا کم کنید.
سرمای زیاد و گرمای زیاد سبب خالی شدن شارز باتری شما می‌شود در نتیجه آن را از مکان های خیلی سرد و یا خیلی گرم دور نگه دارید. برای مثال در گرما آن را در مقابل نور خورشید و یا در کیف گوشی قرار ندهید و در سرما نیز حتما از پوشش پارچه ای برای آن استفاده کنید.
گزینه‌ی "چرخش خودکار صفحه" را غیر فعال کنید و تنها در زمان مورد نیاز آن را فعال نمایید. واقعیت این است که این تابع با فعال کردن سنسور خاصی در گوشی عمل می‌کند که انرژی زیادی از باتری گوشی هوشمند مصرف می‌کند.
در آخر نیز تمامی برنامه های در حال اجرا در گوشی خود ببندید. در گوشی های هوشمند گزینه ای برای این مورد قرار داده شده است. برنامه‌های باز در گوشی شما عملکرد پردازنده را بالا می‌برد در نتیجه باتری بیشتری مصرف می شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه